Bading

x1xMercedesBærta

Elsker forumet
Leste i skrytetråden til to*gull at det var flere som enda måtte holde barna når de badet. Det måtte vi også, inntil jeg fant denne kjekke stolen til å bruke i badebaljen hennes. Anbefales! Da hun begynte å bruke den, så kunne hun ikke sitte alene, men hun satt stødig i denne fra første bad, og nå kan hun sitte alene på gulvet leeenge om gangen. [;)]
 Dette bildet er fra første gangen hun brukte stolen.

Så skjønn hun er!!![:D] Ja, den stolen har jeg tenkt å kjøpe...ei venninne som har den og det er jo veldig lettvindt da sier hun!

Ja, jeg angrer ikke på det kjøpet, for å si det sånn. Er en lettelse å slippe å stå bøyd over baljen og holde henne når hun skal bade, og så syns jo hun selv det er såååå moro å kunne sitte selv å leke. [:D]

Næmmen så nydelig da!! stolen så veldig grei ut!

For en nydelig jente du har Mercedesbærta

ORIGINAL: to*gull!

Sånn en stol har jeg lett etter...[8|] Har den i alle fall ikke på babyshopen her.
Men nå er den jo heller ikke nødvendig, siden han sitter selv i baljen![;)]

Vi kjøpte den på nordstyle her i byen, tror vi betalte 299 for den. Blir nok å bruke den en stund til, selv om hun kan sitte selv, føler meg myye tryggere når hun sitter "fast" [:D]

ORIGINAL: mysen76

Tusen takk. [:)][:)] (aner ikke hvor hun har det fra da...[;)])

Så lurt! Det må jeg se om jeg finner, for det er ganske tungt å holde henne samtidig som jeg vasker henne. [:D]
Nydelig jente du har[:D][:D][:D]

Tusen takk. [:D][:D]

Marie HATER HATER HATER sin sånn stol! Vi har en som er brukt en gang. Etter det tok det en måned å få henne til å slutte å hyle hver gang hun hørte vann. Billig til salgs[:)]

Thilde er herlig Mercedes Bærta! Skulle ønske det der hadde funket på Marie også!

ORIGINAL: Fru Oreo

Marie HATER HATER HATER sin sånn stol! Vi har en som er brukt en gang. Etter det tok det en måned å få henne til å slutte å hyle hver gang hun hørte vann. Billig til salgs[:)]

Thilde er herlig Mercedes Bærta! Skulle ønske det der hadde funket på Marie også!

Huffda, så synd at den ikke funket på Marie da. Er hun ikke glad i å bade i utg.pkt da,kanskje??
 Tilde Oline elsker å bade, blir ellevill hver gang hun skjønner at nå er det bading på gang. (ca annenhver kveld)  Plasker og styrer på, så nå må baljen stå inne i dusjen... hehe  [:D]   Da er jeg iallefall glad hun sitter selv, hadde ikke klart å holde henne så lenge der! [;)]

Hun verken liker eller misliker det. Hadde som sagt en tøff måned etter vi hadde prøv stolen første gang. Men ikke utenom det. Jeg har ikke mulighet til å holde henne så lange, så det er mannen min som bader[;)]

ORIGINAL: Fru Oreo

Hun verken liker eller misliker det. Hadde som sagt en tøff måned etter vi hadde prøv stolen første gang. Men ikke utenom det. Jeg har ikke mulighet til å holde henne så lange, så det er mannen min som bader[;)]

Regner med at min kjære må overta badinga etterhvert, når magen blir i veien... hehe [:D]
 Er vel en viss fare for at jeg ikke kommer meg opp av gulvet etterhvert

Den så jo veldig praktisk ut da! vi er alltid begge to når Natalie skal bade, så må en holde og den andre vaske...[:D][:D]Lurer på hvor man får kjøpt sånn en? Har aldri hørt om Nordstyle...

Kjøpte vår på Reflex.

ORIGINAL: Kariar

Den så jo veldig praktisk ut da! vi er alltid begge to når Natalie skal bade, så må en holde og den andre vaske...[:D][:D]Lurer på hvor man får kjøpt sånn en? Har aldri hørt om Nordstyle...

De har den sikker på samme plass som de selger annet babyutstyr, tenker jeg. [:)]

ORIGINAL: ~L£n£~

ORIGINAL: mysen76

Back
Topp