Bading

Lille hjerte

Elsker forumet
VIP
Sommerfuglene
Påskeliljene 2022 ❤️
Hva bruker dere til ungen når h*n bader?

Sitter i sånn badestol, sitter selv eller sånn man ligger i?

Hun her har sånn man ligger i, men skal bytte til stol når jeg finner en stor nok balje :)
 
Bader sammen med han i badekaret eller tapper litt vann oppi og lar han plaskerundt på egenhånd mens jeg ser på :)
 
Her vokste han ut av den liggestolen, så nå sitter han selv. Dessverre har han fått fullstendig vannskrekk, begynner å hylgråte stakkars når jeg setter han nedi. Prøvd å leke med vann i vasken, dyppe beina nedi osv, men ingenting hjelper. Så her blir det ikke mye bading om dagen[emoji85]
 
Her vokste han ut av den liggestolen, så nå sitter han selv. Dessverre har han fått fullstendig vannskrekk, begynner å hylgråte stakkars når jeg setter han nedi. Prøvd å leke med vann i vasken, dyppe beina nedi osv, men ingenting hjelper. Så her blir det ikke mye bading om dagen[emoji85]
Har dere prøvd å gå i svømmehallen? Fri bevegelse i vann løste problemet for oss :)

Til ts, så har vi aldri hatt noe annet enn baby i stampen. Holdt henne når hun var mindre, og nå sitter og står hun selv :)
 
Sitter selv i badekaret til stokke.
 
Vi brukte en bøtte da han var nyfødt. Når han vokste ut av den kjøpte vi en balje og den bruker han enda. Han sitter i den selv. Liker ikke å bli lagt ned lengre, må være oppe å plaske . Når vi har bada hos bestemor som har badekar, da har vi som regel fylt i litt vann og latt han plaske rundt selv.
 
her likte hun aldri den baljen, så den tror jeg ble brukt bare et par ganger. Ellers har hun badet sammen med oss i badekaret. siste månedene har hun også fått bade litt alene. Da får hun noen cm vann å plaske i. HUn elsker det! Spesielt om storesøstra er med! De koser seg sånn! :D
 
Back
Topp