Bading

En tråd i 'Desember 2016' startet av Lille hjerte, 30 Aug 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lille hjerte Elsker forumet VIP Sommerfuglene

Hva bruker dere til ungen når h*n bader?

Sitter i sånn badestol, sitter selv eller sånn man ligger i?

Hun her har sånn man ligger i, men skal bytte til stol når jeg finner en stor nok balje :)

2. Frkn Flørter med forumet

Her sitter hun bare i baljen :)

3. Softis Forumet er livet Himmelbarn Desemberskatter 2016 Sommerfuglene

Bader sammen med han i badekaret eller tapper litt vann oppi og lar han plaskerundt på egenhånd mens jeg ser på :)

4. Gutt2015Jente2016Lille2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 VIP Desemberskatter 2016 Januar 2017 Junibarna 2019

Alltid bare holdt ho [emoji846]

5. Dagmara Glad i forumet Septemberhjertene 2018 Desemberskatter 2016

Her vokste han ut av den liggestolen, så nå sitter han selv. Dessverre har han fått fullstendig vannskrekk, begynner å hylgråte stakkars når jeg setter han nedi. Prøvd å leke med vann i vasken, dyppe beina nedi osv, men ingenting hjelper. Så her blir det ikke mye bading om dagen[emoji85]

• Liker Liker x 1
  6. Angelic Gift med forumet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016

Har dere prøvd å gå i svømmehallen? Fri bevegelse i vann løste problemet for oss :)

Til ts, så har vi aldri hatt noe annet enn baby i stampen. Holdt henne når hun var mindre, og nå sitter og står hun selv :)

7. Banoffie Glad i forumet Desemberskatter 2016 Januarlykke 2019

Sitter selv i badekaret til stokke.

8. LiteFrø Elsker forumet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 Julegavene 2019 Januarlykke 2020

Vi brukte en bøtte da han var nyfødt. Når han vokste ut av den kjøpte vi en balje og den bruker han enda. Han sitter i den selv. Liker ikke å bli lagt ned lengre, må være oppe å plaske . Når vi har bada hos bestemor som har badekar, da har vi som regel fylt i litt vann og latt han plaske rundt selv.

9. ElisabethI Elsker forumet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

her likte hun aldri den baljen, så den tror jeg ble brukt bare et par ganger. Ellers har hun badet sammen med oss i badekaret. siste månedene har hun også fått bade litt alene. Da får hun noen cm vann å plaske i. HUn elsker det! Spesielt om storesøstra er med! De koser seg sånn! :D

Del denne siden