Bading!

Vi er med i en studie og skal da bade han 5-7 ganger i uken med badeolje.. Hittil har det ikke blitt så mange ganger enda..

1-2-3 ganger i uka :-) en gang i blant med litt extra virgin olive oil i vannet :-)

2 ganger i uken :) Men nå når hun blir 3 uker skal vi bade oftere - prøve på rutine! :)

1-2 ganger i uka. Ser ut til å kose seg, så blir nok oftere etterhvert :)

Her tar vi i utgangspunktet to ganger, men om det blir for mye gulp blir det tre ganger :)

En gang i uka med mindre han blir skikkelig dritten. Det er iallefall tanken, 8 dager i dag.

Kommer litt an på gulp osv, men i utgangspunktet en gang i uka.

2 ganger i uka tenker jeg, har bare badet henne en gang på sykehuset enda. Så skal prøve første gang hjemme ikveld :)

Ikke gjør det for ofte. Vet venner som har badet og smurt som rutine hver kveld og jeg tror det gjør vondt værre for huden. Tørr og atopiske.

Han her er 8 uker i dag, og vi bader en gang i uken i stamp (helg) + jeg tar han med i dusjen 1-2 ganger i uken sånn ca når vi begge er fullstendig nedgulpa og

Ikke gjør det for ofte. Vet venner som har badet og smurt som rutine hver kveld og jeg tror det gjør vondt værre for huden. Tørr og atopiske.
Ikke nødvendigvis badingen som tørker de ut, heller hva man tilfører i badevannet. Smøre derimot har da ingen hensikt så fremt det ikke er en grunn til å måtte smøre...

Back
Topp