Bading

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Sikkert bare teit spm. Men... Kom til å tenke på noe. Hvordan er det når man bader som gravid. 20 grader i vannet? Går det bra for babyen? Blir den nedkjølt? Kan det bli farlig?:/ kan man stå med magen i vannet eller bør man duppe og så opp?

Venter på årets Julegave<3

Skal gå fint:) men du merker det på den lille om den ikke liker det vis du er så langt på vei

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Hehe trur nok det skal gå kjempe fint:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Det er bare bra å avkjøle magen når det er så varmt som det er ute! Som hun over her sier, du merker nok om det ikke er populært. Jeg merker at lille ikke liker at det er varmt, så da hjelper det veldig å kunne avkjøle magen litt :)

Jeg badet masse til langt uti svangerskapet til uke 37 tror jeg. Men det var såå varmt de ukene og var jo ikke uti for lenge så kanskje ikke bli i vannet flere timer :p hvis det er vann ute liksom. Ellers bad og kos deg og er det litt kjølig i vannet merker man at ungen våkner for å si det sånn hehe. Men merker også forskjell på om hun er stressa eller bare våkner da :)

Jeg har badet mange ganger de to siste ukene, og er 5 dager over termin idag... Vannet er vel rett over 20 grader tror jeg :) Helt fantastisk å kjøle seg ned!

Men svømmer ikke så langt uten kjæresten ved siden av da ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg bader masse og tror den lille liker det :) er 14+2.

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Det å bade i svangerskapet er bare bra :) kjenner ei som snart er ved termin og hun bader i sjøen nesten vær dag :)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Back
Topp