Bading

Lykkeliten

Glad i forumet
Hei :)
Er første- gangs gravid å lurer på svært mye!
Det med å bade i basseng har jeg hørt mye rart om å jeg vet en del gravide bader.
Er det noen som vet om det er mer eller mindre anbefalt å gjøre det? evt, er det på slutten eller begynnelsen på svangerskapet..?

- takk - :)

Hei! :)
Gratulerer med graviditeten, er selv førstegangs gravid (uke 25 nå da), å husker jeg lurte på det samme :)
Har funnet ut at man kan fint bade i basseng og lignende, så lenge ikke slimproppen har gått.
Det er jo en flott aktivitet, og man kan få beveget seg ordentlig i basseng uten at det alltid trenger å være så tungt, om du forstår :)
Så hiv deg uti, og kos deg :)

Jeg badet i basseng helt til the bitter end. Var med på bassengtrening for gravide pga bekkenet, og de fleste damene der gikk med meg frem til fødselen igrunn.
Men man skal holde seg unna om slimproppen har gått da :)

Jordmor har anbefalt meg å svømme hele svangerskapet, tenkte jeg skulle komme meg i bassenget snart! :)

Jeg har hørt at svømming er bare helt knall for gravide, men at man skal være forsiktige med boblebad når det nærmer seg slutten?... Vet ikke om det siste stemmer, men man blir jo litt betenkt :P

Bader kjempe masse jeg:-) 24+2:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg er med på gravidbading en gang i uka. Kjempedeilig!! Så lenge slimproppen fortsatt er på plass er det bare å komme sier jordmora her :-)

Back
Topp