bading

Samme som Nina*Pina..

Mathea på 7 dusjer alene, men sjekker henne, som regel sitter vi utenfor på dataen en av oss.
Even Nikolay på 3 dusjer ikke alene, vi har somregel døren åpen og titter på han...
Zara er ikke alene ett sekund. Som regel dusjer/bader vi sammen, eller så vasker jeg badet mens hun bader....[:)] Har alltid øyekontakt.

ORIGINAL: Sha

man kan drukne i en cm vann så det skjer ikke!!!!!!!!!

er nok maaange år til han får være alene med vann jah!

Skulle akkurat til å skrive det, teoretisk er det mulig og drukne i en liten sølepytt...[&o]

Nei. Har han alltid i øyene. Jeg kan stå på badet og gjøre andre ting, og har jeg ryggen til så ser jeg han i speilet..

Det har vel skjedd en gang eller to at jeg har løpt ut i stua og hentet noe, men da har jeg ikke vært borte mer enn 10 sek... Senest i går sto jeg med ryggen til og rydda i stellekommoden da jeg plutselig hørte et skikkelig plask og masse kaving. Da hadde han ramlet bakover og klarte akkurat å ta seg igjen før hodet kom under, så nei, jeg holder meg i umiddelbar nærhet...

ORIGINAL: Frk.Chicka

ORIGINAL: Sha

man kan drukne i en cm vann så det skjer ikke!!!!!!!!!

er nok maaange år til han får være alene med vann jah!

Skulle akkurat til å skrive det, teoretisk er det mulig og drukne i en liten sølepytt...[&o]

ja, en liten gutt jeg vet om holdt faktisk på å drukne i en sølpytt for endel år tilbake, å han var nesten 3 år[:o]

Her sitter vi hos han og leker med lekene til han er ferdig. Benjamin på 7 år får lov å dusje alene, men jeg roper inn og hører hvordan det går.
Har det etter mamma, hun brukte å rope: "Ragnhild? Går det braaa?" helt til jeg flytta ut i voksen alder![8D]

Back
Topp