Bading ute og inne

BlackPearl85

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
Er det noen som vet om vi kan bade utendørs og/eller inne så tidlig i svangerskapet? Husker jeg feil når jeg mener det var noe med de første 3 mnd?

Så lenge man ikke har fått beskjed om annet eller har økt infeksjonsfare f eks pga vannavgang eller slimproppen eller sånn er det ikke noe å tenke på.
Mener å huske det kan være noe ift boblebad pga temperaturen, men har ikke sjekket det opp.

Det eneste er at man helst ikke skal bade i varmt vann (boblebad, badekar) og heve kjernetempen til over 38C. Ellers er det jo helt fritt frem å bade når som helst, så lenge det ikke er infeksjonsfare eller at slimproppen har gått.

Så lenge man ikke har fått beskjed om annet eller har økt infeksjonsfare f eks pga vannavgang eller slimproppen eller sånn er det ikke noe å tenke på.
Mener å huske det kan være noe ift boblebad pga temperaturen, men har ikke sjekket det opp.
jo, jeg leste dette jeg også. Høy temperatur kan skade fosterets utvikling da embryo/foster holder en grad høyere temperatur enn kroppen din. Et basseng med 40 grader var ikke bra da sto det.

Back
Topp