Bading i svømmebasseng tett på fødsel?

Ikke i det hele tatt? Hvordan overlever du i denne varmen?? :arghh: Kan jeg spørre hva slags risikosvangerskap du har?
Jeg har fått høre at jeg er gæærn som bader sent i svangerskapet. Skvetter jo litt når noen sier det, men ser heldigvis flust av andre høygravide som også bader :angelic: ville nok gjort som deg og ligget unna hvis jeg fikk beskjed om det av spesielle grunner da. Men det må være varmt nå :nailbiting:

Ikke så varmt lengre her jeg bor nå.. Ok temp nå.. Men lett å ikke bade.. Jeg må ha varmt vann når jeg bader he he ikke så viking av meg.

Jeg har mistet tvillinger uke 22 tidligere.. Mange SA... har leiden mutasjon er vel hovedgrunnen nå..
 
Ikke så varmt lengre her jeg bor nå.. Ok temp nå.. Men lett å ikke bade.. Jeg må ha varmt vann når jeg bader he he ikke så viking av meg.

Jeg har mistet tvillinger uke 22 tidligere.. Mange SA... har leiden mutasjon er vel hovedgrunnen nå..

Åh, heldiggris! Er grei temperatur her idag også, men tror det er engangstilfelle :p
Skjønner godt du er ekstra ekstra ekstra forsiktig da. Får heller ta kjølige dusjer! :)
 
Ah jeg visste ikke det med varmen. Badet i boblebad rundt 3 mnd på vei.

bader masse i sjø og innsjø nå på sommer men holder meg generelt vekke fra basseng (finner ee generelt usmakelig)

takk for informasjonen!
Er da ikke noe problem med boblebad :) må selvsagt gå ut hvis det føles for varmt, og så må man vite at hygienen er bra.
 
Er da ikke noe problem med boblebad :) må selvsagt gå ut hvis det føles for varmt, og så må man vite at hygienen er bra.

Hvor har du det fra? At boblebad for gravide er helt ufarlig?
 
Hvor har du det fra? At boblebad for gravide er helt ufarlig?
Ble fortalt det fra både lege og jordmor.
Ellers er det vel det å bli overopphetet som er hovedproblemet med boblebad og badstu, så der må man jo bare passe på på samme måte som når man soler seg eller bader i badekar.
Men er nok uansett fornuftig å holde seg unna når det nærmer seg termin sånn i tilfelle man er litt mer moden enn beregnet :)
 
Ble fortalt det fra både lege og jordmor.
Ellers er det vel det å bli overopphetet som er hovedproblemet med boblebad og badstu, så der må man jo bare passe på på samme måte som når man soler seg eller bader i badekar.
Men er nok uansett fornuftig å holde seg unna når det nærmer seg termin sånn i tilfelle man er litt mer moden enn beregnet :)

Det er vel ikke helt sånn at det er den eneste sannheten. Som regel vil det gå bra, ja. Men det er jo ikke bare faren for overoppheting som er greia, men at bakterier elsker varmt vann :)
 
Det er vel ikke helt sånn at det er den eneste sannheten. Som regel vil det gå bra, ja. Men det er jo ikke bare faren for overoppheting som er greia, men at bakterier elsker varmt vann :)
Som sagt, man må selvsagt være sikker på at hygienen er bra. Heldigvis er det nokså enkelt med kjemien i moderne boblebad, slik at bakterier er ikke noe problem!
 
Back
Topp