Bading i havet?

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Ville dere latt de små bade i havet nå? Snakker selvsagt bare om i vannkanten :-) Det er strålende sol og 25 varmegrader, hvis det har noe å si for dere :-)

Vannet er kaldt ennå, i hvert fall her, så nei , det ville jeg ikke gjort. Heller et lite badebasseng :)

Hehe, du må jo bare prøve. De fleste små liker å ha det behagelig, og kaldt vann er utenfor deres comfort-sone. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe, du må jo bare prøve. De fleste små liker å ha det behagelig, og kaldt vann er utenfor deres comfort-sone. ;)

Han hadde visst fått prøve seg istad og synes det var helt kult :-) Måtte holdes igjen fordi han prøvde å komme seg ordentlig utti :-P

Om man er på en strand der det er langgrunnt kan det være ganske behagelig temperatur :-) Og perfekt for de små å kose seg i. Har ikke prøvd her ennå,men om været holder seg skal jeg ta med snuppa på stranda i morra.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Om man er på en strand der det er langgrunnt kan det være ganske behagelig temperatur :-) Og perfekt for de små å kose seg i. Har ikke prøvd her ennå,men om været holder seg skal jeg ta med snuppa på stranda i morra.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Det som var tanken min også :-) Ser det er meldt litt overskyet, men 27 grader her i morgen, så blir enten strand eller Frognerbadet, tenker jeg :-) der er det oppvarmet vann også :-)

Han hadde visst fått prøve seg istad og synes det var helt kult :-) Måtte holdes igjen fordi han prøvde å komme seg ordentlig utti :-P
Mine har ikke ville bade ute før de var iallfall rundt to år. Kun oppvarmet vann i basseng før det. ;)

Mine har ikke ville bade ute før de var iallfall rundt to år. Kun oppvarmet vann i basseng før det. ;)

Hehe :-) Han her er som mor si, regner jeg med :-P Bader/dypper meg i alt fra 2 grader og oppover :-P

A kommer nok til å få kose seg i strandkanten i sommer vil jeg tro:) her er det ikke vær til det enda:p

Jeg tenkte vi skulle prøve ila sommeren :) men ser vel for meg at det blir litt kaldt. Men tjernet her må ha godt med sol og tid på seg for å få god temp...

Back
Topp