Bading i ferskvann!

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Skal bort i helgen og bo 3 meter fra vannet:) er et deilig ferskvann :) og i denne varmen har jeg selvfølgelig lyst å bade å kose meg!! Er på ingen måte farlig det? Har ikke tilgang til dusj i helgen så får ikke dusjet eller noe på 2 dager, men går det greit å bade selv om? Mulig dette er et kjempe teit spørsmål, men vil bare ikke ta noen sjanser her :p

<3 VinterPrinsesse <3

Bader både i ferskvann og saltvann, legen sa bare jeg skulle være forsiktig første 12 uker (det gjaldt bading generelt)
Når det kommer til hygienen så bare husk på at å dusje daglig ikke er godt for huden din og er ett relativt nytt fenomen.

Sant .. Går vel bra å bade å kose seg regner jeg med, bytter til tørr truse etterpå for ikke å få uvi eller sopp eller no også .. vil bare forsikre meg tilfelle det er noen som vet noe jeg ikke vet:p

<3 VinterPrinsesse <3

Kos deg :)

Aldri hørt om noe annet :) kun hvis vannet ditt har gått, men det er nærmere termin det ;)

❤️Termin 17.jan.15❤️

Jeg bader i saltvann og ferskvann omhverandre hver dag. Det er ikke farlig :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bader både i ferskvann og saltvann, legen sa bare jeg skulle være forsiktig første 12 uker (det gjaldt bading generelt)
Når det kommer til hygienen så bare husk på at å dusje daglig ikke er godt for huden din og er ett relativt nytt fenomen.
Jeg dusjer daglig og har aldri hørt at det ikke er bra, men jeg bruker ikke såpe hver dag da det er dette som tørker ut huden.

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Jeg dusjer daglig og har aldri hørt at det ikke er bra, men jeg bruker ikke såpe hver dag da det er dette som tørker ut huden.

❤️❤️
Vann tørker også ut huden :)

Nå kverulerer jeg her, :p men man blir jo heller ikke ren uten å bruke såpe. Man føler seg freshere, for all del, men uten såpe vil ikke smusset og avfallstoffene som legger seg på huden forsvinne.

Men ja, jeg forstår deg jo. Det hender jo jeg gjør sånn selv også :) Spesielt på sånne intenst varme dager som dette!!

❤️❤️

Det går jo helst bra, men husk å tilføre huden fuktighet.
F.eks kan en jo bruke babyolje i forbindelse med dusjing :-)

Nå kverulerer jeg her, :p men man blir jo heller ikke ren uten å bruke såpe. Man føler seg freshere, for all del, men uten såpe vil ikke smusset og avfallstoffene som legger seg på huden forsvinne.

Men ja, jeg forstår deg jo. Det hender jo jeg gjør sånn selv også :) Spesielt på sånne intenst varme dager som dette!!
Hmmm da får jeg bruke såpe og heller smøre meg inn med fuktighetskrem :P jeg dusjer hver dag også om vinteren. Fra jeg var liten var dusj/bad en del av leggerutinen.

❤️❤️

Bad og kos deg du! :) Jeg har badet i våde ferskvann og saltvann flere ganger daglig, viktig å kjøle seg ned i denne varmen :)

Jeg bader i både ferskvann og saltvann nesten hver dag.. Kos deg! Det er jo verdens herligste sommer nå:fish

Back
Topp