Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spurte på Riksen nå, siden jeg skulle til Kiel, og der er det badeland og greier. Fikk beskjed om å vente minst 2 dager. Men jeg småblødde i to dager. Så tok ikke sjansen heller.
Men nå er jeg ferdig med å småblø. Men nå er jeg hjemme igjen. Så ble ikke noe bading på meg gitt.
Nei.. ikke bad. Du tar medisiner lokalt i området.Jeg vet man ikke skal bade etter innsett ved ferskforsøk. Men hvordan er det med fryseforsøk?
Prata hjemme her nå at vi kunne dra å bade helgen om 2 uker, men så ble jeg plutselig usikker for da har vi akkurat hatt innsett![]()
Nei.. ikke bad. Du tar medisiner lokalt i området.
hehe.. er jo så mye kliss 
Ville ikke badet nei, kjipt men sånn er det..
Sånn som jeg er, så frister ikke noe før vi typisk ikke KAN gjøre detVar bare for å finne på noe med minsten egentlig, så ikke noe stressTenkte på det litt for sent i går, så da gadd vi ikke dra noe sted
![]()
Sånn som jeg er, så frister ikke noe før vi typisk ikke KAN gjøre detfant dere på noe annet hyggelig ?
Åh, så gøy da. Har dere mye snø der du bor ?Akte litt ute i stedetklokka var 13.00 da vi prata om å bade, så da gadd vi ikke det.. Så tenkte at vi kunne jo heller gjøre det om et par uker, men da har vi akkurat hatt innsett
![]()
Åh, så gøy da. Har dere mye snø der du bor ?
Takker for mange fine svar, men tenker det er like så greit å vente![]()