Bading etter innsett

Guro

Forelsket i forumet
Jeg vet man ikke skal bade etter innsett ved ferskforsøk. Men hvordan er det med fryseforsøk?
Prata hjemme her nå at vi kunne dra å bade helgen om 2 uker, men så ble jeg plutselig usikker for da har vi akkurat hatt innsett :angelic:

Jeg spurte på Riksen nå, siden jeg skulle til Kiel, og der er det badeland og greier. Fikk beskjed om å vente minst 2 dager. Men jeg småblødde i to dager. Så tok ikke sjansen heller.
Men nå er jeg ferdig med å småblø. Men nå er jeg hjemme igjen. Så ble ikke noe bading på meg gitt.

Jeg spurte på Riksen nå, siden jeg skulle til Kiel, og der er det badeland og greier. Fikk beskjed om å vente minst 2 dager. Men jeg småblødde i to dager. Så tok ikke sjansen heller.
Men nå er jeg ferdig med å småblø. Men nå er jeg hjemme igjen. Så ble ikke noe bading på meg gitt.

Da ser vi :) tenkte å høre når vi er der hva de sier :)

Jeg vet man ikke skal bade etter innsett ved ferskforsøk. Men hvordan er det med fryseforsøk?
Prata hjemme her nå at vi kunne dra å bade helgen om 2 uker, men så ble jeg plutselig usikker for da har vi akkurat hatt innsett :angelic:
Nei.. ikke bad. Du tar medisiner lokalt i området.

Ville ikke badet nei, kjipt men sånn er det..

Var bare for å finne på noe med minsten egentlig, så ikke noe stress ;) Tenkte på det litt for sent i går, så da gadd vi ikke dra noe sted :)
Sånn som jeg er, så frister ikke noe før vi typisk ikke KAN gjøre det :p fant dere på noe annet hyggelig ?

Sånn som jeg er, så frister ikke noe før vi typisk ikke KAN gjøre det :p fant dere på noe annet hyggelig ?

Akte litt ute i stedet :) klokka var 13.00 da vi prata om å bade, så da gadd vi ikke det.. Så tenkte at vi kunne jo heller gjøre det om et par uker, men da har vi akkurat hatt innsett ;)

Akte litt ute i stedet :) klokka var 13.00 da vi prata om å bade, så da gadd vi ikke det.. Så tenkte at vi kunne jo heller gjøre det om et par uker, men da har vi akkurat hatt innsett ;)
Åh, så gøy da. Har dere mye snø der du bor ?

Jeg spurte om akkurat dette på St.Olavs da jeg hadde innset og fikk beskjed om at det ikke hadde noe å si. Var i badeland samme dag, og baby ble det ni mnd senere.

Jeg er kroppsøvingslærer med svømmeundervisning og spurte om dette, i fall jeg måtte uti pga uhell, og de sa det ikke var noe farlig for meg i Porsgrunn. Men hadde ikke gjort det frivillig med det klisset etter progesteronstøtten.

Jeg badet 6 dager etter innsett, var gravid :-)

Tror ikke akkurat progesteron er det verste som er i de bassengene.. Er en grunn til at det er klor i basseng ;-)

Om man planlegger litt mtp når man setter progesteron så kan man jo dusje litt ekstra/vaske seg godt nedentil før bading, og så ta ny progesteron etter bading. :)

Takker for mange fine svar, men tenker det er like så greit å vente :)

Jeg turte ikke bade etter innsett. Tenkte som så at hvis noe skjer, ønsker jeg ikke å klandre meg selv med at jeg kanskje hadde vært uforsiktig.

Back
Topp