Badetid

i vårt tilfelle, i realiteten ikke ofte nok, hun er en måned og har badet to ganger... Ukentlig er i alle fall planen.... Men hun ble syk, med betente vannkopper, innlagt på sykehus og hele den pakka der, så da ble ikke bading prioritert. Nå skal vi igang igjen med det. Bad er deilig synes hun.

Man kan jo bade daglig om man vil, litt olje i vannet så tørker ikke huden ut, det har vi bare aldri hatt for vane

Det går litt opp og ned. Men må være minst en dag mellom hver bading. Nå har han begynt å gulpe også. Så han stinker litt surt. Hehe. Får nok bade i morgen igjen.

Stortsett hver dag her med en del olje i vannet :) kommer litt an på dagen til lille og hvor god fart han har på avføringen (har hatt noen runder med bæsj opp gjennom ryggen) :) men minimum annenhver dag :)

Ikke badet ennå. Er bare seks dager da. Bruker ofte å skylle stumpen under springen da. Effektivt ved bæsjebleieskift!

Er 12 dager og badet 3 ganger til nå. Tenker 2-3 ganger I uken. Litt etter behov :)

Ikke ofte. Sa det på hs, og Hs sa at å vaske med klut var vel så å bedre for huden til de små. Største badet vi vær dag, mellomste hver 3 dje dag å Snuppa enda mindre. Hu er så fin i huden så stresser ikke med bading :)

Er 8 dager gammel og vi har badet en gang. Skal bade igjen i dag. Kommer til å bade ca annen hver dag og ved behov ellers.

Min er 8 dager nå, og badet hjemme i dag for første gang. Spyler stumpen under vasken for hver avføring, håper å bade han 1-2 ganger i uken og ved behov.

Vi bader to ganger i uken. Men blir No mer av og til ellers har vi dusja og

To ganger i uka fast og så blir det en gang i mellom når det trengs

Har ikke bada enda, er ei uke i dag.. Er litt nervøs for den der navlestumpen jeg, så er kun derfor han ikke har bada enda:-P Blir vaska med klut da:-)

Har badet kun 1 gang i uken til nå da jeg ikke har vært komfortabel med navlestumpen.. Regner med at etter denne uken går det mer til 2 ganger i uken :) Hun er veldig fin i huden og jeg vasker med myke stellekluter (bomull?) ved avføring

Har ikke bada enda, er ei uke i dag.. Er litt nervøs for den der navlestumpen jeg, så er kun derfor han ikke har bada enda:-P Blir vaska med klut da:-)
Det var jeg også, men bare å ikke være borti så går det jo bra, og så tørke godt og forsiktig med q-tips. Navlen datt av etter at vi hadde bada gutten for andre gang (etter at det hadde blitt tørt igjen) :)

Har plan om ca. En gang i uka.

Spyler under vasken ved avføring og vasker fjes og hender med klut

Back
Topp