badetid

addi

Forumet er livet
jeg har så langt alltid badet guttene mine samtidig. Startet med lillemann i babybadekar og storebor fikk lov å hjelpe litt. Så fikk storebror bade i den store badekar mens jeg tok Fredrik ut.
I dag kom mannen min med forslag om å bade guttene i lag. Så satt vi begge i den store badekar og det  var en knallsukkses. Både Fridtjof og Fredrik har kost seg i vannet og det var kjempemorsomt

Så flink du er til å legge ut bilder av guttene dine hær, Addi[:)]
Jeg har ennå ikke satt meg inn i disse bilde-greierne her...[&o]

den stolen har jeg sett på mange babybutikker, tror den er fra refle. Veldig praktisk den, kan bare anbefales

eg får bare t å legga ut bilder kor dei komme i kvart innlegg eg lage. å tar eg vekk bildet. forsvinne dei på alle plasser. kjedeligt når eg laga ein tråd om bilde av snuppa.

kjempe nydlige gutter du har

ORIGINAL: addi

den stolen har jeg sett på mange babybutikker, tror den er fra refle. Veldig praktisk den, kan bare anbefales

kjøpte ein stol på biltema men var ikkje helt fornøyd. den er nesten for liten og... skal sjekke barnas hus osv eg.

Neeeei så søtt :) så ut som de koste seg begge 2 [:)][:)][:)] praktisk å ta de sammen da, 2 fluer i 1 smekk [;)]

Back
Topp