Badet idag

Liisjja

Oscar<3
Januarskatter 2015
VIP
Var å badet i sjøen idag, fin temperatur :)
Men jeg fikk ubehag i magen når jeg badet. Føltes ut som ising man får i tennene men ikke så vondt bare ubehagelig. Har tegnet blått der jeg fikk det. Noen som har opplevd det før? Ble litt bekymret, gikk over etter jeg var ferdig å bade. Ble også veldig har på det området.
ImageUploadedByBV Forum1404932585.139978.jpg
Bildet er tatt fra google :p

Litt off-topic kanskje men hva var temperaturen i sjøen tror du? Her er det 18 grader så enda litt kjølig til jeg våger meg uti. Ellers vet jeg ikke hva ubehaget kan ha vært, ikke opplevd det selv...

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Va rundt 20 grader her, god temperatur synes jeg. Fosteret ligger jo i fostervann som beskytter mot varme og kulde så trur ikke fosteret følte det. Men ikke vet jeg :p

Jeg har opplevd det samme, før jeg ble gravid også. Vet ikke hva det er, men sikkert en slags reaksjon på at vannet er kaldere enn kroppen. Kuldesjokk for livmora eller noe :p Helt sikkert ufarlig i alle fall! Sikkert noe i samme bane som at man gjerne får sterkere menssmerter om magen er kald :)

Jeg har opplevd det samme, før jeg ble gravid også. Vet ikke hva det er, men sikkert en slags reaksjon på at vannet er kaldere enn kroppen. Kuldesjokk for livmora eller noe :p Helt sikkert ufarlig i alle fall! Sikkert noe i samme bane som at man gjerne får sterkere menssmerter om magen er kald :)
Du har helt sikkert rett :)

Back
Topp