Badet deres!

smash

Forumet er livet
VIP
Vi skal lage bad i underetasjen, slå sammen vaskerommet og boden, så det blir et stooort bad:)
Nesten 20 m2.
Men vi er sååå usikre på fliser og sånn..
Kan jeg få se badet deres?

vi skal også pusse opp badet, men det er på 4,5 kvadratmeter... så det eneste jeg har å si er at det blir nok dyyyyyyyyyrt

Badet våres nå ser ikke ut, men har pusset opp bad før som ble i slik stil.. synes det er så fint med mørkt gulv og lyse vegger..og mørk benkeplate med bollevask.. 

Vi har ganske stort bad, 12-13 kvm. :) Så ville ikke ha det helt hvitt.. 
Vi har uansett mørke gulvfliser, og mørke fliser halvveis opp på veggen, og resten kremhvitt.
Taket er av tre, og det er malt hvitt.

Innredningen er enkel og hvit. 

For det første: 20 m2 er gigantisk! Jeg råder dere til å tenke dere om ;)
Veldig greit om man kan rote litt på vaskerommet, og samtidig ha et ryddig bad :)

Vårt hovedbad er 11 m2, og  med skråtak. Det er stort! God gulvplass, svær dusj, dobbelvask, toalett og badekar.

Vet ikke hvordan man legger ut bilder...:S Men flisene er varme i fargen, sandfarget tror jeg....Store fliser som brytes av en bord nedover med marmor fliser i 10'10 på hver vegg.
Hvitt badekar med løveføtter, stor dusj med spesiallagde glassdører. Baderomsseksjonen er kremhvitt, god gammeldags stil :) Lunt, lyst og rent bad.

~D@isigeD@ier~ skrev:
For det første: 20 m2 er gigantisk! Jeg råder dere til å tenke dere om ;)
Veldig greit om man kan rote litt på vaskerommet, og samtidig ha et ryddig bad :)

Vårt hovedbad er 11 m2, og  med skråtak. Det er stort! God gulvplass, svær dusj, dobbelvask, toalett og badekar.

Vet ikke hvordan man legger ut bilder...:S Men flisene er varme i fargen, sandfarget tror jeg....Store fliser som brytes av en bord nedover med marmor fliser i 10'10 på hver vegg.
Hvitt badekar med løveføtter, stor dusj med spesiallagde glassdører. Baderomsseksjonen er kremhvitt, god gammeldags stil :) Lunt, lyst og rent bad.

Ja, det blir veldig stort, men vi ønsker det:)
Gleder meg som en liten unge!!:)
Lurte litt på sånne avlange fliser på veggene. Er ikke det ganske stilig?

vi har stooort bad føler vi, er 10 kwm. har stor steamdusj m badekar, vaskemaskin ved siden av. baderomsmøbler fra ikea.  angrer virkelig på det kjøpet,  Dårlig kvalitet !!

Qualitas skrev:
vi skal også pusse opp badet, men det er på 4,5 kvadratmeter... så det eneste jeg har å si er at det blir nok dyyyyyyyyyrt

Ja, vi regner med rundt 100,000 kr. Dyrt ja...
heldigvis er mannen min industri rørlegger, så han får lov til å gjøre noe av jobben selv:)

Vi har stoooore fliser på veggen! 30x60 cm i varm sandfarge. På gulvet har vi fliser på ca 15x15 cm som er mørkebrune, matte. Elsker dem. (De var veldig dyre, men badet er litt over 4 kvm, så da slo vi til)

Rundt det innmurte speilet har vi fliser på ca 5x5 cm i samme serie som veggflisene, bare de er mørkere brune.

Så har vi dusjkabinett i hjørnet, mørkebrune skuffer under vasken, og så har vi en benk i laminat (valnøttfarget) over vaskemaskin og tørketrommel.

På veggen over benken har vi to baderomsskap fra IKEA med frostet glass.

Wow, det blir et stort bad, hehe. Jeg tror jeg ville hatt fått delt det litt opp på en måte, at vaskerom å bad blir litt hver for seg.
Hatt en skillevegg på en måte.
Ville hatt store fliser på gulvet, og litt mindre på veggene, å kanskje noen fliser rundtom med noe mønster., eller en type bord på midten kanskje med mørkere fliser nede og lyse over.  Også en stor dusj, til både deg og mannen, hehe emoticon

Lykketil emoticon

Mørke fliser på gulvet og lange avlange på veggen ville jeg hatt, åsså ville jeg hatt en vegg av glassbyggerstein som skiller bad å vaskerom litt:)

Back
Topp