Badetøy

Trine83

Forumet er livet
Bruker dere vanlig badetøy nå, eller har dere kjøpt sånn gravid greier?
Bikinien min begynner å bli litt liten, litt redd for at bikinitrusa skal rulle litt ned foran med magen[8D]
Skulle ta med meg snuppa i svømmehallen i helga, men avlyste det etter at jeg hadde prøvd på meg bikinien igjen[8D]
Er jo ikke akkuratt noe særlig utvalg heller, ellers er de vel spinndyre? Har så lysst å bade[:(]
Noen tips hvor de har rimelige, som ikke må bestilles på nett?[:)]
 
Har dessverre ikke noe godt tips...
Jeg brukte den vanlige badedrakten min under hele forrige svangerskap for den tøyde seg ut i takt med at magen este ;-)
Nå går jeg på vanngym en gang i uka og prøver samme triks denne gang.
 
ORIGINAL: Toneliza

Har dessverre ikke noe godt tips...
Jeg brukte den vanlige badedrakten min under hele forrige svangerskap for den tøyde seg ut i takt med at magen este ;-)
Nå går jeg på vanngym en gang i uka og prøver samme triks denne gang.



Hehe, da ser det mye bedre ut med bikinien min, enn badedrakten min[8D]
For her er det ikke bare magen min som har vokst denne gang. Puppene mine kommer til å sprette ut på sidene av badedrakten da[8D][8D][:D] *kniiis*[:D] men takk for rådet[;)]
 
ORIGINAL: Trine83

ORIGINAL: Toneliza

Har dessverre ikke noe godt tips...
Jeg brukte den vanlige badedrakten min under hele forrige svangerskap for den tøyde seg ut i takt med at magen este ;-)
Nå går jeg på vanngym en gang i uka og prøver samme triks denne gang.



Hehe, da ser det mye bedre ut med bikinien min, enn badedrakten min[8D]
For her er det ikke bare magen min som har vokst denne gang. Puppene mine kommer til å sprette ut på sidene av badedrakten da[8D][8D][:D] *kniiis*[:D] men takk for rådet[;)]


Jeg må innrømme at puppene ikke blir så flatterende nei. Ser ut som sammenklemte kneippbrød ;-D
 
Jeg har ikke prøvd bikinin på noen mnd, så vet ikke hvordan den er, men frykter at puppene spretter ut om jeg i det hele tatt kommer inn i den. Men hva med å ta litt "anonymt" undertøy og bruke det? En svart bokser, og svart BH? Ingen som sier no på det vel?
 
dæm har billig badetøy på sparkjøp året rundt![:)] så æ har kjøpt mæ et litt størr sett der, som e litt "gammelkjærring" men funke bra akkurat nu da..får hiv den etterpå...[:D]
 
bruker bikiniene mine enda og håper det funker en stund til[;)]
 
Jeg kjøpte også en ny, helt enkel svart bikini (bokser og stor overdel) i større str forrige gang. Det var verdt det for min del, det tar jo en stund etter fødsel før man er tilbake i normal str også, i hvert fall om man ammer... og sommeren er foran oss, jenter! [:)]
 
ORIGINAL: ElisabethRB

Jeg har ikke prøvd bikinin på noen mnd, så vet ikke hvordan den er, men frykter at puppene spretter ut om jeg i det hele tatt kommer inn i den. Men hva med å ta litt "anonymt" undertøy og bruke det? En svart bokser, og svart BH? Ingen som sier no på det vel?
¨
 
samme sier jeg[:D] 
de der til pier robert har nesten ca badedrakt stoff syns jeg! har faktiusk brukt den flere ganger hvis jeg har hatt dårlig tid å skal på stranda å ikke finner bikinien[8D]
 
Brukte bikinien min sist, får se hvor lenge jeg bruker den[:)] men har kjøpt en svart badedrakt på cappahl nå da, i litt stor str, kostet 249[:)]
 
Jeg bader i bikini.. [:D]
 
Takk for gode tips[:)]
Får ta meg en tur ut å titte hva det finnes der ute[:)], men er så synd at jeg er så kresen[8D]
 
Back
Topp