Badetøy

M3rl0t

Elsker forumet
Tenker dere bikini eller badedrakt I sommer! Vi vil jo ha ganske gode mager I juli/august!

Spørs hvor jeg er, er ikke så glad i å gå badeklær til vanlig, kommer litt an på strekkmerker, så blir kanskje badedrakt?

Bikini! Tigerstripene har jeg fra før, etter forrige svangerskap;)
De kom ikke før 2 uker før termin, hvis det er til noen trøst, for de som er førstegangs;) men alle er forskjellige da!

Men hvor kjøpe bikini? Vi skal til syden i juni/juli så må defintivt ha støre badebukse til da...

her blir det nok badedrakt vil jeg tro :) føler meg ikke vel i bikini!

Noen gode ideer til butikker med bikinier for babymager? :)

Tror det blir bikini. Er det helt trygt med sol direkte på magen når man er gravid? Sånt noe aner ikke jeg....

Tror det blir bikini. Er det helt trygt med sol direkte på magen når man er gravid? Sånt noe aner ikke jeg....
Damer går jo gravide rundt på hele kloden, så vil tro det er ganske naturlig ja. Men den nordiske huden er jo skjørere. Så mtp strekkmerker er det lurt å være litt var. Strekkmerkene kan se ganske mye styggere om de blir utsatt for sol.

Alt med måte...bare passe på at ikke det blir overopphetning der inne :)
Det ble ganske hyppige turer under parasoll og i vannet da jeg var gravid i syden sist...

Blir bikini her og!:) men jeg må investere i noen nye, da jeg har økt noen bh-størrelser :-P

Damer går jo gravide rundt på hele kloden, så vil tro det er ganske naturlig ja. Men den nordiske huden er jo skjørere. Så mtp strekkmerker er det lurt å være litt var. Strekkmerkene kan se ganske mye styggere om de blir utsatt for sol.

:) ja, jeg husker bare vagt noen som har snakket om magebelte om man skal være i sol. Men jeg har aldri sett noen bruke det. Kan strekkmerkene blir styggere..? Har lyst på sol på magen likevel... Hmm..

Alt med måte...bare passe på at ikke det blir overopphetning der inne :)
Det ble ganske hyppige turer under parasoll og i vannet da jeg var gravid i syden sist...

Overoppheting ja, det er jo veldig lurt å unngå. og som du sier, mange gravide rundt om på hele kloden. Får bli en del bading i sommer tror jeg. Er ikke det godt for bekkenet også tro...? Eller er det ikke så bra med kaldt vann...

Har en bikini liggende fra forrige svangerskap, nesten ikke brukt, så regner med at det blir den:)

Badedrakt tenker jeg. Om jeg finner noe.
Bikini om det er meg og samboer på tur..

Back
Topp