Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hmm, nei desverre.. men håper noen har noen tipsNoen gode ideer til butikker med bikinier for babymager?![]()
Signerer denne!Jeg brukte helt vanlige bikinier sist, måtte bare ha større overdel!![]()
Damer går jo gravide rundt på hele kloden, så vil tro det er ganske naturlig ja. Men den nordiske huden er jo skjørere. Så mtp strekkmerker er det lurt å være litt var. Strekkmerkene kan se ganske mye styggere om de blir utsatt for sol.Tror det blir bikini. Er det helt trygt med sol direkte på magen når man er gravid? Sånt noe aner ikke jeg....
Tror det blir bikini. Er det helt trygt med sol direkte på magen når man er gravid? Sånt noe aner ikke jeg....
Damer går jo gravide rundt på hele kloden, så vil tro det er ganske naturlig ja. Men den nordiske huden er jo skjørere. Så mtp strekkmerker er det lurt å være litt var. Strekkmerkene kan se ganske mye styggere om de blir utsatt for sol.
Alt med måte...bare passe på at ikke det blir overopphetning der inne
Det ble ganske hyppige turer under parasoll og i vannet da jeg var gravid i syden sist...