Badestol

Maybs

Elsker forumet
E det nokken som he sånn badestol som skal stå i badekaret med sugekopp på??

en sånn??
Nokken som veit kor lenge en kan bruke den?? alder?

Vurdera å kjøpe en da.... men ekje vits hvis han berre kan bruke den en måned eller to liksom.. [8|][8|]

ja han sitter på sånn sklimatte no... men han e veldig å skal røyse seg opp heile tida... tenkte at det kanskje va smart med en sånn stol då???
Nei veit ikkje ej...

jeg har en sånnen og hu elsker å sitte i den!!!
Plasker med armer og ben og er mer fri til å bevege seg.
Så får jeg lettere mulighet til å vaske henne når jeg slipper å holde henne samtidig.
angrer ikke et sekund [:D]

ORIGINAL: moni82

jeg har en sånnen og hu elsker å sitte i den!!!
Plasker med armer og ben og er mer fri til å bevege seg.
Så får jeg lettere mulighet til å vaske henne når jeg slipper å holde henne samtidig.
angrer ikke et sekund [:D]

Hmmm veit du ca ka lenge dei kan bruke det??

ORIGINAL: LilleMag

Jepp, vi har sånn! Sander reiser seg opp selv om han sitter i den han[8|] Han klarer å dra sånn at sugekoppene løsner, og da har det vært veldig nære på et par ganger med at stolen tipper rundt og han blir liggende på magen på en måte.. Så den har vi kuttet ut nå.

OJ det va ikkje bra.... Dennis kan å sitte sjøl... å e veldig sterke... drive å reise seg opp av spisestolen med...
KAnskje ikkje so lurt med en sånn da.... Hmmm..[:-]
Usikker no ja...[8|][8|]

ORIGINAL: *Mirakel Mamma*

nå har jeg vært i byen og kjøpt en sånn.
sto fra 8-13 kg,    ca 7-16 mnd.

men snuppa mi kan ikke sitte enda så vi må ha en sånn.
Syns den virka stor og grei.

Jammen då berre kjøpe ej med... Dennis ekje mer enn 8,5 kg å 8 1/2 mnd so.... vare no ei stund då da....[:D][:D][:D]   Takk for tilbakemld.....

ORIGINAL: Nesing

Jeg har også badestol til gullet, det funker superbra! Han er ikke såååå stor (9.110 gram) og kan heller ikke sitte. Derfor er denne kjempebra! Litt lettere å vaske håret på ham osv når man har armene mer fri. Spesielt siden August sparker MYYYYYYYYYYYE! Spruting er toppen [;)]...... 

Jepp det e kjempegøy.... Som regel e alt vått en meter rundt badekaret[:D][:D]
He kjøpt en brukt badestol til 100,- so e no ikkje so veldig masse penga bortkasta da om det ikkje skulle funke på Dennis...[;)]

ORIGINAL: *Mirakel Mamma*

nå har jeg vært i byen og kjøpt en sånn.
sto fra 8-13 kg,    ca 7-16 mnd.

men snuppa mi kan ikke sitte enda så vi må ha en sånn.
Syns den virka stor og grei.

Hva kostet den?

Back
Topp