Badestol

Vidorra

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Noen som har hatt det til sin nyfødte?

Hvilket merke hadde du, og anbefaler du det?

Jeg har sett på det fra angelcare.

Vi hadde det, husker ikke merket, kjøpte på barnas hus. Men syns det bare ble styrete så det ble bare prøvd men endte opp med at vi bare holdt henne istede :)

Aldri hatt.

ImageUploadedByBV Forum1452353136.631577.jpg
Bruker denne og er kjempefornøyd:-) stødig og god så jeg slipper å støtte henne og vaske samtidig. Nå han vi leke og vaske og dulle :)

Mest bortkasta tullet jeg har hatt. Fulgte med vaskebalja jeg kjøpte bebeju eller hva den heter. Men nå skal det nevnes at lillegutt var en stor baby, 4100 ved fødsel og 6,9kg ved 7 uker så han ble veldig stor å ha i den greia.

Vi hadde en badestol som gutten satt i (når han var litt større). Han var tjukk i låra og fra han kunne bruke den til han var for stor/tjukk gikk det kort tid.

Tror du bare må finne ut av det selv.. Som sagt, det er å få kjøpt en helt grei en til 50 kr på Biltema. Jeg hadde også stor unge, 4.2 ved fødsel, og brukte stolen en god stund. Hu likte å bade, følte det ble mer kos ut av det når hun kunne ligge der. :)

Vi har ikke hatt og så heller aldri behovet.

Vi brukte ikkje balje til lille, så hos oss bada ho i vasken til ho blei for stor, deretter sat ho i badestol i det store badekaret saman med broren. Då ho begynte å åle seg litt rundt fekk ho ligge på magen og plaske i nokre få cm med vatn i hjørnekaret, kjempestas! Synest badestolen var super, brukte den vel frå 2-3 til 9-10 mnd (jenta var sein med å åle seg og sitte sjølv). Hadde ein billig sak, kan ikkje huske kor vi kjøpte den.

Til storebroren hadde vi balje på stativ og brukte ikkje badestol.

Hadde ikke med første, lånte et til nr 2.. Hadde ikke til nr 3 og har heller ikke savnet det

Back
Topp