Badestativ

MNord

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Vi har er et badekar som vi kommer til å bruke etter hvert til å bade babyen i. Men vi tror det er litt knotete når han er liten og sitte over badekaret mens han sitter i. Så er på utkikk etter stativ til å ha i badekaret eller andre gode løsninger. Noen som har noen smarte tips ?

Vi har kjøpt Ikea badekar da vårt bådekar blir for stort med mindre man bader sammen med baby. Jeg har pleid å sitte på en av ungenes barnestoler fra Ikea :p Vi har også en krakk som funker. Det går også an å ha badekaret på stellebordet, men jeg orker ikke løfte badekaret med vann i, så det blir å ta badet i baby badekaret og sitte på en krakk de minuttene det tar :)

Jeg har vasket Mine nyfødte i vasken. Kjøpte en hånddusjen som jeg monterte på krana og vasken på badet mitt var stort nok til å bade barnet i( hadde en utslagsvask).
Denne gangen har jeg ikke det, så jeg skal ha en badebalje på kommoden ved siden av dusjen. Badebaljen har en bunnpropp som jeg monterer en slange på. Dermed er det enkelt å fylle opp med vann rett fra dusjen og tømme baljer rett i dusjen etterpå.

Jeg må faktisk bare varmt anbefale schnuggle babybadekar! Du kan ha det oppå stellebordet, det er formet for å gi støtte til babyen og det passer opptil ca 1 år. Vi ville aldri vært foruten rett og slett :D Det blir ikke veldig tungt med vann heller pga utforming, jeg klarer fint å løfte det med og uten vann.

Har ikke erfaring med stativ. Men vi har hatt Stokke sitt sammenleggbare badekar og vært veldig fornøyd. Har brukt det på gulvet i dusjen. Har ikke tenkt på at det er noe stress å sitte på gulvet de minuttene det tar. Syns det er genialt at det biir så lite klapset sammen, så det kan skyves inn under stellebordet. I tillegg er det stort og lett. 3-åringen bruker det ennå:happy:

Back
Topp