Vi har badestamp som jeg er så fristet til å bruke i kveld. Temperaturen i vannet er 38-39 grader. Leser om sååå mange forskjellige anbefalinger. Noen av dere som har snakket med lege/jordmor om dette? Kan baby bli overopphetet liksom? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,får redusere varmen litt,og heller utsette badet til i morgenHar du mulighet til å få vannet til maks 37 grader? Det er ikke anbefalt å dusje og ta bad i for varmt vann, fordi temperaturen til babyen blir påvirket, på samme måte hvis du får feber.
Takk for info! Ja,tok meg 20 min før jeg gikk opp igjen. Føltes deilig![]()
Vær forsiktig med varme bad og badstu i svangerskapet - NHI.no
Svømming er en fin aktivitet for gravide, og du kan gjerne svømme helt frem til termin. Varme bad i badestamp eller boblebad er sannsynligvis også trygt, men her spriker informasjonen fra ulike kilder.nhi.no
Bare ha pauser, og ikke så lenge av gangen...?
"Oversiktsartikkelen fra 20181 viste imidlertid at gravide som sitter i varme bad (opptil 40 grader), eller oppholder seg i varm og tørr badstu (opptil 70 grader og med 15 prosent relativ fuktighet) i opp til 20 minutter, ikke var i nærheten av å nå kritisk kjernetemperatur. Disse funnene var uavhengige av graviditetens lengde."
10 min, og så pause, skal gå greit.
Takk for info! Ja,tok meg 20 min før jeg gikk opp igjen. Føltes deilig![]()