M Moderator Sølvi Guest 11 Jun 2014 #1 Er det noen som har kjøpt badesko i år? Evt hvor? Virker som butikkene rundt her tror det er vår ennå.....
Er det noen som har kjøpt badesko i år? Evt hvor? Virker som butikkene rundt her tror det er vår ennå.....
1 1980 Elsker forumet 12 Jun 2014 #2 Jeg har kjøpt på obs, de reklamerte nettopp for det. I tillegg har jeg sett det på apoteket.
M Moderator Sølvi Guest 12 Jun 2014 #3 1980 skrev: Jeg har kjøpt på obs, de reklamerte nettopp for det. I tillegg har jeg sett det på apoteket. Klikk for å utvide … Hm, synd vi ikke har OBS i nærheten her :/
1980 skrev: Jeg har kjøpt på obs, de reklamerte nettopp for det. I tillegg har jeg sett det på apoteket. Klikk for å utvide … Hm, synd vi ikke har OBS i nærheten her :/
victoriabryn Glad i forumet 12 Jun 2014 #4 Masse nettbutikker selger! Null stress, Google badesko! Elsker imse vimse sine tøffelaktige sine. Myke og gode, like bra i basseng som på Strand Sent from my iPhone using BV Forum
Masse nettbutikker selger! Null stress, Google badesko! Elsker imse vimse sine tøffelaktige sine. Myke og gode, like bra i basseng som på Strand Sent from my iPhone using BV Forum