Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: IndieogStellasmamma
ORIGINAL: Marit_mor
NYDELIG speil !! [:)]
Og de veggflisene der, noe sånt kunne jeg tenkt meg mellom skapene på kjøkkenet ! [:)]
Vet du, de koster bare 199 m2! Fra megaflis! Ville absolutt sett bra ut på et kjøkken også! :)
ORIGINAL: lykkeligemeg
åå, du har det dyre vedum-møbelet jeg ønsket meg og det eneste jeg fant som jeg faktisk elsket! nydelig!:) vi komponerte et selv da, med fliselagt benkeplate i lyse marmorfliser. ble lekkertsmekkert det også!:)
åå, du har det dyre vedum-møbelet jeg ønsket meg og det eneste jeg fant som jeg faktisk elsket! nydelig!:) vi komponerte et selv da, med fliselagt benkeplate i lyse marmorfliser. ble lekkertsmekkert det også!:)
Kjøpte vedum-møbelet på sigro.se til en brøkdel av prisen! Hurra for shopping på nett!!
Har du bilde av ditt møbel eller? Høres smashing ut!!
Kjøpte vedum-møbelet på sigro.se til en brøkdel av prisen! Hurra for shopping på nett!!
Har du bilde av ditt møbel eller? Høres smashing ut!!
jeg sjekket sigro.se også gitt! ble forferdelig dyrt det også, selv om det vel var nesten under halvparten, hvis ikke jeg husker helt feil?:) jeg har bare på mobilen! har gratis mms da, så pleier å si at jeg kan sende ut bilder på mobil hvis folk vil se ! haha. er så elendig på dette data-opplegget og håpløs på å få bildene inn på dette forumet desverre!
de flisene lurte vi forresten på å bruke på kjøkkenet! nydelig! :) ååå, ble litt misunnelig:) men fornøyd med sånn vi har fått det altså:)