Baderomsoppdatering!

___

Forelsket i forumet
Begynner endelig å komme litt lenger!!

http://b-living.blogspot.com/2010/01/i-love-my-bathroom-before-after-jeg.html

NYDELIG speil !! [:)]

Og de veggflisene der, noe sånt kunne jeg tenkt meg mellom skapene på kjøkkenet ! [:)]

ORIGINAL: S.Reve FLODE

du er bare RÅ flink!

Tusen takk!!! [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Marit_mor

Og de veggflisene der, noe sånt kunne jeg tenkt meg mellom skapene på kjøkkenet ! [:)]

Vet du, de koster bare 199 m2! Fra megaflis! Ville absolutt sett bra ut på et kjøkken også! :)

ORIGINAL: IndieogStellasmamma

ORIGINAL: Marit_mor

Vet du, de koster bare 199 m2! Fra megaflis! Ville absolutt sett bra ut på et kjøkken også! :)

Oj, såpass?! Den må jeg lagre litt og vise mannen ja!
Har bjørke innredning nå, men når den en dag blir hvit (ja, det SKAL den bli [:D])- så har jeg veldig lyst på slike fliser altså [:)]

åå, du har det dyre vedum-møbelet jeg ønsket meg og det eneste jeg fant som jeg faktisk elsket! nydelig!:) vi komponerte et selv da, med fliselagt benkeplate i lyse marmorfliser. ble lekkertsmekkert det også!:)

så fint[:)]

Nydelig bad! Elsket speilet... Hvor har du kjøpt det?[:)]

ORIGINAL: alexine

Nydelig bad! Elsket speilet... Hvor har du kjøpt det?[:)]

Tusen takk!! :) Speilet er fra Laura Ashley, som har butikk i Vika, Oslo [:)]

ORIGINAL: lykkeligemeg

åå, du har det dyre vedum-møbelet jeg ønsket meg og det eneste jeg fant som jeg faktisk elsket! nydelig!:) vi komponerte et selv da, med fliselagt benkeplate i lyse marmorfliser. ble lekkertsmekkert det også!:)

Kjøpte vedum-møbelet på sigro.se til en brøkdel av prisen! Hurra for shopping på nett!!
Har du bilde av ditt møbel eller? Høres smashing ut!!

Kjøpte vedum-møbelet på sigro.se til en brøkdel av prisen! Hurra for shopping på nett!!

jeg sjekket sigro.se også gitt! ble forferdelig dyrt det også, selv om det vel var nesten under halvparten, hvis ikke jeg husker helt feil?:) jeg har bare på mobilen! har gratis mms da, så pleier å si at jeg kan sende ut bilder på mobil hvis folk vil se ! haha. er så elendig på dette data-opplegget og håpløs på å få bildene inn på dette forumet desverre!
de flisene lurte vi forresten på å bruke på kjøkkenet! nydelig! :) ååå, ble litt misunnelig:) men fornøyd med sånn vi har fått det altså:)

jeg sjekket sigro.se også gitt! ble forferdelig dyrt det også, selv om det vel var nesten under halvparten, hvis ikke jeg husker helt feil?:) jeg har bare på mobilen! har gratis mms da, så pleier å si at jeg kan sende ut bilder på mobil hvis folk vil se ! haha. er så elendig på dette data-opplegget og håpløs på å få bildene inn på dette forumet desverre!
de flisene lurte vi forresten på å bruke på kjøkkenet! nydelig! :) ååå, ble litt misunnelig:) men fornøyd med sånn vi har fått det altså:)

Jeg vil se!! Kan du ikke få noen til å overføre det til pc'en og laste opp? Du burde vise det frem her! Og ja, det ligger på ca 50% :)

Back
Topp