Baderommet deres?

helen79

Forumet er livet
Hva betalte dere for det? Dere som har et bad på ca. 5 kvadrat.
Vi har allerede rørene lagt og betalt. Så lurer litt på hva vi må ut med nå med gulvlegging, flislegging +++

Vil gjerne se bilde og [:D][8D]

vi betalte rundt 50 000 med rørlegger, baderomsplater og gulvbelegg, alt gjort av fagfolk, og ganske dyre plater[:)] Kan ta bilder i morgen å vise deg[:D] Sparte litt penger på at vi fikk innredningen i bryllupsgave da [;)]

60000kr + 20000kr for rørlegger. 4,5kvadrat. Gjorde ingenting selv. 60000 innkluderer dusjkabinett, innredning, tak, vegger, gulv osv

Takk takk, var noe sånt vi så for oss. Ja, vil gjerne se bilder, Mortil2Gull [:)]

Vi har 8kvm da. Betalte 140 000 for alt. Da er alt nytt (rør, vegger, tak, gulv, innredning, do, dusj, badekar osv).

Men membran, flislegging, støping av nytt gulv kom på 40 000

Opp med seg [:D]

Vi er i startfasen med badet og har satt bort alt arbeid. Hva håndverkene kommer på har jeg ikke helt oversikt over (det er restureing av gammelt hus fra kjeller til loft).

Men vi kjøpte fliser i forrige uke til vårt 7kvm bad og det kom på 13 500. De var da på tilbud og en slik dekorlist er halve beløpet.. hehe fint skal det være[:D] Hele huset blir så dyrt til slutt at jeg krevde den pyntelista[:D]

Takker [:)]

vi har ett bad på ca samme str.
vi tenkte også å pusse det opp nå etterhvert :)
River da innredningen å dusjen.
så skal vi legge fliser å tapet på veggene, ny dusj å vask.
jeg kikket på noen fliser på tilbud igår, kjempe billig!!! så om vi gjør arbeidet selv (rørene å slikt er jo der alt) så hadde ikke jeg sett for meg så mye altså, kanskje rundt tyve [:)]
om man ikke velger de dyreste dusjene og vaskene [:)]

Takk, vi skal og pusse opp det badet vi bruker nå en gang, men nå er det først badet i 2. etasjen som skal gjøres ferdig, rørene ble lagt for 3-4 år siden. Men nå har vi funnet ut at vi kan ha penger i sommer til det, jippi. Blir greit når vi er 5 i hus. [:D]

ORIGINAL: Dalarama

mamma og dems er på 4 kvadrat tror jeg. med fliser og alt kom badet på litt over 100tusen[&:]

Takk, ja det er ikke billig akkurat [&:][;)]

Back
Topp