Bader i basseng?

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Gjort det? Hvordan gikk det?

Vi har bader 2 ganger. Gått kjempe fint. Men 30-35 min er nok for lille

Badet 1 gang, han storkosa seg :) Blir 1 gang i uka fremover da vi har begynt på babysvømming :)

Kunne tenkt meg det siden han elsker å bade Hjemme, men ingen aktuelle basseng i nærheten :/

Vi leiger varmebasseng annakvar torsdag. Har bada med han etter han var 6 uker.
Dei anbefaler bare 20min når dei er så små. For dei blir fort kalde.[emoji4] gjekk kjempefint!

Ønsker å starte på babysvømming, men synes det er ganske dyrt. Tør ikke å gå alene i varmebasseng uten erfaring med baby i basseng [emoji14]

Jeg er ikke så glad i å bade i basseng, derfor unngår vi å dra på bading. Kanskje dumt siden lillebror er glad i å bade

Mannen har lyst å begynne på babysvømming, noen som vet om det er på formiddag eller ettermiddag? Han jobber jo nesten hele dagen så ser ikke for meg det er en mulighet for han..

Selv har jeg veldig lyst til å dra på basseng med mini (ikke babysvømming), men ikke kommet så langt til å sjekke basseng i nærheten. Er relativt ny i kommunen :)

Stemmer det :) så det men litt dumt iforhold til henting av storebror u barnehagen. Så det blir ikke noe her enda
Pappaen skal hente, de gangene han ikke rekker henter mormoren :) Pleier å hente han 14.30-15.00 men orker ikke ha han med på svømming og :) Blir litt mye

Pappaen skal hente, de gangene han ikke rekker henter mormoren :) Pleier å hente han 14.30-15.00 men orker ikke ha han med på svømming og :) Blir litt mye
Her kunne vi begge tenkt oss å være med på babysvømming

Back
Topp