Bader du i offentlig basseng?

Solbæra

Forelsket i forumet
Jeg har veldig lyst å dra dit badeland med familien min. Men er så usikker om det er trygt som gravid.

Er det det?
Bader noen andre her i offentlige basseng mens dere er gravide?

Er det isåfall noe jeg bør ta hensyn til?
 
Ja, vi var forrige helg, deilig! Her jeg bor er det lokale svømmebasseng stengt så får ikke svømt så ofte jeg vil, men vi var på et større sted lenger borte. De har begrensinger på antall, så var god plass.

I forrige svangerskap svømte jeg masse regelmessig som gravid, det er veldig fin trening for gravide.

Det er vel ingen spesielle hensyn utover at badstu og boblebad og lignende veldig varme bad bør unngås, ihvertfall over tid.
 
Har ikke gjort det nå, men det er fordi alt er stengt i Oslo. Har gjort det tidligere svangerskap og det er vel ingen anbefalinger mot det? Mener jeg til og med ble anbefalt det som alternativ trening istedet for løping etc. :)
 
Last edited:
Forrige graviditet svømte jeg som trening i svømmehallen her vi bor :) Nå håper jeg at den rekker å åpne før jeg føder. Etter at slimproppen har gått bør man ikke bade på offentlige steder.
 
Ja, hver uke.
 
Jeg har så lyst til å dra å bade. Jeg tror svømmehallen har åpnet her i nærheten.
 
Jeg bader i svømmehallen, har nettopp startet men håper å få til 2-3 svømmeøkter i uken
 
Har lyst å prøve svømming med toåringen min, spesielt da jeg får så vondt i bekkenet av spaserturene våre. Så var det å finne en passende badedrakt da...
 
Har lyst å prøve svømming med toåringen min, spesielt da jeg får så vondt i bekkenet av spaserturene våre. Så var det å finne en passende badedrakt da...
Jeg bruker bikini, slipper å tenke på plass til magen :angelic: Kjøpte en ekstra stor bikinitopp sist jeg var gravid (uansett greit å ha til i sommer!) også bruker jeg en sånn shorts fra Stormberg som bikinibunn - slipper å tenke på frisyren der nedentil :D https://www.stormberg.com/no/studio-shorts-dame#reviews
 
Back
Topp