badeprodukter

mamma bente

Elsker forumet
hva skal dere bruke til babyen? er så usikker på hva jeg skal kjøpe. tenkte litt på denne aco serien.. noen som har erfaring med denne?

Hmm det er så masse å velge mellom i disse dager,har lest litt rundt når det gjelder produkter osv.. Tok vel en liten stund før jeg fallt på mitt valg som er produkter fra Babyline.  Disse produktene har også vunnet en del tester også er de svanemerket. Finnes i disse :

Babyline bad
Babyline creme
Babyline lotion
Babyline olje
Babyline pudder
Babyline solltion - faktor 25
Babyline ansiktscreme
Babyline shampoo
Babyline zinksalve

Babyline er en serie hudpleieprodukter uten parfyme og det er brukt ett minimum av mild og veldokumentert konservering.

Har selv kjøpt zinksalven,bad og pudder men kommer sikker til å kjøpe mer av babyline dersom jeg liker produktene [:)]

Har tenkt til å prøve å bruke den serien til Neutral (samme som vaskepulver osv) De har også kommet med baby såper/shampo/olje osv osv.

SÅ har allerede kjøpt inn det jeg tror vi får bruk for der nå, så får vi heller fjerne/tilføye noe etterhvert som vi ser hva vi bruker[:D]

Har kjøpt litt Weleda-produkter....

Balneum Hermal er en helt fantastisk badeolje; kjempefin for sart babyhud [:D]
Den har også hjulpet mye på min sønns atopiske eksem...

Babyline her!

ORIGINAL: ellinor80

Jeg og skal kjøpe de, er ikke testet på dyr.......

Aco produktene er kjempegode! Det er vanskelig å velge hvilket merke man skal gå for. Det er jo så mange gode serier. Vi kommer til å gå for litt forskjellige merker som sebamed, aco og neutral.

Har ikke kjøpt noe enda. Valget står mellom Babyline og Weleda.

Hentet foresten weleda sin babypakke i går, den inneholdt en liten tube med zink salve,  tube med body cream og baby olje.
Var ikke store tuber da, men regner med zink salven holder en god stund

Jeg har ikke kjøpt inn noe enda. har babyolje, var ikke tenkt å smøre eller bruke noe annet i badevannet den første tiden. Så har jeg jo zinksalve og akrem fra før om hun får sår hud.. tenker ikke så hardt på dette jeg. Tar det litt som det kommer..

Eg har kjøpt babyline produktene..åsså seba med el ka an hette (hudvask) i og med eg kje komme t å bruka våtserv på beibien den fyssta tidå[:)]

Jeg går for Aco sine skum produkter til bad og hår, samt oljen. Av kremer blir det apotekets A-crem. Er ikke fan av hverken pudder eller sink så det kjøper jeg ikke. Solkrem er heller ikke aktuelt i år. De med høy faktor, eventuelt sunblock er fysisk fremstilt. Da greier ikke huden til de små bebisene å bryte ned avfallstoffene og det igjen kan i verste fall gå utover nyrene på den lille. De skal jo ikke være i sol uansett[:)]

ORIGINAL: Sarakommersnart

Hentet foresten weleda sin babypakke i går, den inneholdt en liten tube med zink salve,  tube med body cream og baby olje.

Må man ha noe hentelapp på denne pakken,hvor kan man hente pakken? Må man også reg seg evnt hvor?[:)]

ORIGINAL: Tiiine

Må man ha noe hentelapp på denne pakken,hvor kan man hente pakken? Må man også reg seg evnt hvor?[:)]

lurer også på... så dytter!

thanx [;)]

ORIGINAL: Primrose

ORIGINAL: Tiiine

lurer også på... så dytter!

Se her snuppis :http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=8895081 :D

ORIGINAL: Black Beauty

Det kan hende at selve produktet som er ikke er testet på dyr, men at noen av ingrediensene er det [:(]

jeg tror jeg skal bruke neutral.. har ikke helt bestemt meg...

ORIGINAL: *solstråle i august*

ORIGINAL: Black Beauty

Det kan hende at selve produktet som er ikke er testet på dyr, men at noen av ingrediensene er det [:(]

Det skal ikke være det ellers hadde jeg ikke nevnt det...ifølge både PETA og Dyrevernalliansen sine lister er disse produktene helt fri for dyretesting.

Hørt mye skryt av sebamed sine produkter til baby, så tenkte prøve de [;)]
Men vet ommange som også er fornøyde med aco- serien i shampo mousse og bad.

Back
Topp