Badeleiker

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Kva badeleiker har mini? Fram til no har A hatt bade ender, men eg ønskar ikkje å bruke dei. Blir så møkkete på innsida - full i skit.
Tips til enkle, vedlikeholdsfrie badeleiker :)

Bruker bare de vanlige lekene som tåler vann. Og noen plastikk bokser fra kjøkkenet. Iron Man figuren til storebror er den absolutte favoritten;)

Storebror er forøvrig også en fantastisk flott "badeleke" ;)

Vær obs på at noe plast som ikke er beregnet å brukes som badeleker kan avgi stoffer i vannet...

Strandleker?

Har litt bade ender o.l men han bryr seg ikke noe særlig om de. Her er han mer opptatt med å plaske :p

Vi har badeleker som blir ekle inni og det kommer belegg ut av dem etter en tid, tenker at da er det på tide å bytte. Har i tillegg noen kopper oppi vannet :-)

En tom babyoljeflaske:) fyller og tømmer den om og om igjen. Og en klut:)

Mini fikk en båt med noe greier med fra fisher price i bursdagsgave, det var stor suksess.

Har noen badeender. Og noen badedinoer fra søstrene grene. Om man tar ut vannet hver gang de er brukt blir de ikke så ekle. Den ene anda gikk i vaskemaskinen på 40 grader ved et uhell... :p Ble så ren som bare det! :D

Fikk en badeand som man trekker i en snor, så spreller den med beina så den "svømmer" bortover. Har en flodhest som liksom padler også. Ikke så veldig svømmedyktige de lekene men hun elsker de :D

• Liker
Reactions: EJ
Kopper og kluter er det Kuleste som finnes i følge Karlen.
Bruker forøvrig det meste av tiden i badet på å reise seg på kne og kaste seg framover.

Kopper og kluter er det Kuleste som finnes i følge Karlen.
Bruker forøvrig det meste av tiden i badet på å reise seg på kne og kaste seg framover.

A elskar klutar han og, men da får han i seg så masse badevatn og skit at det likar ikkje eg :P

Har noen sjødyr av noe slag... Trodde de var uten hull og kjøpte på flekken - meeeen nei da, de var med hull gitt. Er på utkikk etter nye jeg også..

Men kluten er populær da, så har jeg tenkt å ta med en plastkopp :)

Arin har fått litt peng til bursdagen sin, som er øyremerka leiker. Tenkte å få kjøpa inn nokon nye badeleiker uten hol :)

Vi har badebok som vi kjøpte på bokhandel og var med en delfin:) og bøtte og spade er også populært:p

Back
Topp