Badekar og dusj...

beibi08og11

Gift med forumet
Noen som har badekar og dusj i ett??? Har så lyst på badekar, men har så lite bad at da må vi evt dusje i badekaret... Noen som har det...fordeler - ulemper... Hadde vert fint med bilde![:)]

WOW den så veldig flott ut! Men det blir vell mest badekar for barna?![8|] Hvor er den kjøpt og pris?[:)]

nja eg får plass oppi,eller ikje med beina strukket ut da.. Husker ikje hvor vi kjøtpe den,men var ein nettbutikk.. betalte 9800 for den og det var med frakt i fra bergen.

ORIGINAL: Jannet84

nja eg får plass oppi,eller ikje med beina strukket ut da.. Husker ikje hvor vi kjøtpe den,men var ein nettbutikk.. betalte 9800 for den og det var med frakt i fra bergen.

Oki det var ikke så galt faktisk... skulle hatt den navnet på den nettbutikken[:D]

dytter om flere har forslag[:)]

Vi har også steamdusj m/kar i bunn. Men det er også kar kun til barna.. Kan ikke fordra å bade selv så... [8D]

ORIGINAL: Marit_mor

Vi har også steamdusj m/kar i bunn. Men det er også kar kun til barna.. Kan ikke fordra å bade selv så... [8D]

Har du bilde?[:)]

ORIGINAL: beibi08

ORIGINAL: Marit_mor

Har du bilde?[:)]

Det er ikke like stort som det til dama over, det hadde vi ikke plass til. 90 vårt!
Det er fra Hafa og kosta litt i underkant av 20 000 da vi kjøpte det for 5 år siden...

http://www.aktivshop.no/epages/Aktiv_Fritid.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Aktiv_Fritid/Categories/Velv%C3%A6re/Steamdusj-og-Boblebad/Steamdusj

og

http://www.interform.no/produkter/produkttype.asp?thisId=1101989643

Synes den siste linken hadde fine løsninger [:)]

Har badekar m/dusj vi også....Men ikke sånn steamdusjkabinett med kar.....Syns de er helt forferdelige å vaske [:'(][:'(] Fatter ikke at dere orker.... hehe

Anyway....vi har bare et vanlig badekar...(eller vi kjøpte ett som er litt dypere enn de vanlig gammle og litt bredere) Også har vi en dusjvegg montert oppå....Gud så dårlig jeg er til å forklare...

Men jeg er i allefall veldig fornøyd, lett å vaske er det også...[:D]

Her er et bilde jeg fant på nett, vi har omtrent likt....Den ytterste delen av skjermveggen kan man f.eks brette inn...så man ikke spruter vann over alt..man får også skjermveggen i bare ett ledd...hvis jeg kan forklare det sånn....(her er det da 2 legg på skjermveggen)
http://www.stavanger-vvs.no/menyen/produkter/utstyr/dusjer/bilder/aurora2.jpg

Her er bilde fra gamlehuset vårt...

Den dusjen er stooor da, plass til to voksne..
Vanvittig deilig, men et herk å holde ren! hehe!

Her i nyehuset har vi dusj nede, og skal ha boblebad oppe.[:)]

ORIGINAL: Kattepus84

Har badekar m/dusj vi også....Men ikke sånn steamdusjkabinett med kar.....Syns de er helt forferdelige å vaske [:'(][:'(] Fatter ikke at dere orker.... hehe

Vi har ikke så god plass, og som sagt- jeg klarer ikke å bade i badekar, men kjekt at barna kan...
Så jeg er godt fornøyd med vårt praktiske valg til vårt bruk.

Vasking ja.. har vaskehjelp vi... [;)]

Tusen tusen takk, jenter!!![:)] nå skal jeg inn å titte[:D]

dytter om noen har flere forslag[:)]

vi har bare vanlig badekar med dusj, og med skillevegg på halve, så vannet ikke siler ut når vi dusjer.. [:)] alt var her når vi flyttet inn, og er utrolig godt med badekar for barna, men et slit å vaske når vi begge dusjer og sånn.. [&:] ville nok heller hatt en sånn dusj som over her hvis jeg kunne velge selv[;)]

den rimeligste løsningen er jo stang med dusjforheng.. [:D]

Der jeg bodde tidligere, hadde de forrige eierne badekar, og så hadde de funnet en genial løsning - et slags dusjkabinett som sto oppå kanten rundt lang og kortside på badekaret (den andre lang og kortsiden var inntil veggen..)
På langsiden var det skyvedør, slik at hun bare kunne hive bikkja eller ungene inn, skru på vannet og lukke dørene.. [8D]
Holdt godt på varmen når man bada også, hvis en lukka døra.. [:)]

De hadde sett løsningen i spania på ferie en gang, så jeg aner ikke hvor de fikk tak i det her hjemme, men det blir samme prinsipp som en innglassert veranda..

fafant et dårlig bilde i en reklame for ferieleiligheter i spania [:D]

Gå inn å sjekk på sparmax.no der bestillte vi vårt :) kjempe fornøyd!!mye billigere der enn i butikk. Og servicen har vært kjempe bra! :)

Back
Topp