Badekar/badestamp etc.

Kjøpte stellekommode, en helt enkel en med plass til å lagre nevnte badebalje i nederse hylle ;p sengekant, madrass og overmadrass til senga, nattlampe, sengetøy, stellemadrass, og noen småting. Plukka med oss litt her og der :D

Kjekt! Jeg angrer på at jeg kjøpte bedside crib. Da må jeg kjøpe sånn sær madrass type, sært sengetøy, liten dyne osv... Bare for å ha i noen mnd isteden for å bare gå rett på sprinkelseng

Merkostnaden for den senga er vel ca 3500 kr.. Blææ
 
Kjekt! Jeg angrer på at jeg kjøpte bedside crib. Da må jeg kjøpe sånn sær madrass type, sært sengetøy, liten dyne osv... Bare for å ha i noen mnd isteden for å bare gå rett på sprinkelseng

Merkostnaden for den senga er vel ca 3500 kr.. Blææ
Tipper du kommer til å bli glad for den! Ang. dyna kan du jo bruke samme dyne i vogna? Jeg synes iallefall det var bedre med dyne enn vognpose sånn til å begynne med med førstemann! :) Og hvis du bor i nærheten Trondheim kan du få en av meg :p Jeg har 3 stk og plænti for mye sengetøy! :angelic:
 
Kjekt! Jeg angrer på at jeg kjøpte bedside crib. Da må jeg kjøpe sånn sær madrass type, sært sengetøy, liten dyne osv... Bare for å ha i noen mnd isteden for å bare gå rett på sprinkelseng

Merkostnaden for den senga er vel ca 3500 kr.. Blææ
Eller om du bor nærmere Barnas hus, så har de 40% på alle dun dyner og puter nå:)
 
4339a0804c212b4df1879b7f024d4455.jpg


Jeg kjøpte denne brukt på finn. Bare kjøpt ny stellemadrass. Den har badekar under lokket. håper på at den blir bra. Har bare dusjhjørne og åpningen er så smal at jeg orker ikke krongle med badebalje inni der. Syns også det er greit å slippe å bøye meg eller sitte på gulvet.
 
Har en badebalje fra barnas hus, en som er gått ut av sortimentet. Nyfødtsete hadde jeg ikke behov for sist, så kommer ikke til å kjøpe det.
 
Kjekt! Jeg angrer på at jeg kjøpte bedside crib. Da må jeg kjøpe sånn sær madrass type, sært sengetøy, liten dyne osv... Bare for å ha i noen mnd isteden for å bare gå rett på sprinkelseng

Merkostnaden for den senga er vel ca 3500 kr.. Blææ

Vurderte også bedside crib, men fant ut at det er ikke nødvendig. Sikkert kjekt å ha, men kan like gjerne ha baby i babynest ved siden av meg i senga. Mannen har jobb og skole, så vi får sove i hvert vårt rom for en periode ;p men vi har sprinkelseng som han kan sove i også, om han nå er en rolig baby som sover om nettene :)
 
Kjekt! Jeg angrer på at jeg kjøpte bedside crib. Da må jeg kjøpe sånn sær madrass type, sært sengetøy, liten dyne osv... Bare for å ha i noen mnd isteden for å bare gå rett på sprinkelseng

Merkostnaden for den senga er vel ca 3500 kr.. Blææ

Ouch! Om du tenker skumgummimadrass kan kanskje skumplastsenteret hjelpe ( i Oslo, ved ikea Furuset). Har alt av skummadrasser på rull og skjærer til akkurat det du trenger.
En kollega tipset meg, det ble billigere eller like bra som å kjøpe madrass på jysk eller ikea og forsøke å skjære den til selv.
 
Ouch! Om du tenker skumgummimadrass kan kanskje skumplastsenteret hjelpe ( i Oslo, ved ikea Furuset). Har alt av skummadrasser på rull og skjærer til akkurat det du trenger.
En kollega tipset meg, det ble billigere eller like bra som å kjøpe madrass på jysk eller ikea og forsøke å skjære den til selv.

Jeg har kjøpt madrass på barnashus :)
De selger madrass som matcher senga der
 
Ikea sin badebalje. Har ikke brukt nyfødtstøtte til noen av de to jeg har fra før, så kommer ikke til å kjøpe nå heller. Første tiden: enklest å bade i vasken, da vi har stor og lang vask. Vasker den veldig godt på forhånd.
 
Jeg fant ut i går at jeg på ingen måte kan fylle vann i baljen til lillemann. Når jeg selv dusjer så vil jeg jo gjerne koke bort, mens mannens dusjtemperatur kjennes kaldt for min del.
Skulle jeg hatt ansvaret for å finne riktig temp til badebaljen vil vel den lille føle seg skoldet.. :(

Mannen mente jeg hadde et godt poeng da jeg nevnte det for ham ;)
 
Jeg fant ut i går at jeg på ingen måte kan fylle vann i baljen til lillemann. Når jeg selv dusjer så vil jeg jo gjerne koke bort, mens mannens dusjtemperatur kjennes kaldt for min del.
Skulle jeg hatt ansvaret for å finne riktig temp til badebaljen vil vel den lille føle seg skoldet.. :(

Mannen mente jeg hadde et godt poeng da jeg nevnte det for ham ;)
Putt albuen nedi, kjenner du ingen temperaturforskjell er det bra :)
 
Har ikke kommet så langt i vurderingen enda gitt.... men blir nok en enkel liten badebalje med sånn nyfødt ligge/sitte innlegg greier i.
 
Beemoo_Care_Badbalja_Badhjalp_Bla_1.jpeg
Kjøpte denne på tilbud på jollyroom tror jeg det var :)
 
Back
Topp