Badekar/badestamp etc.

asil

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Badekar/badestamp/badebalje etc.. Hva ha dere kjøpt? Link gjerne!
 
Har foreløpig ikke kjøpt noe, tenker at vasken holder helt i starten :p
Etterhvert kommer vi til å kjøpe en sånn sammenleggbar balje, da jeg ikke orker å ha et sånt svært beist som fyller opp badet.

https://www.babyshop.no/stokke-flex...MI_Zes2dDq1QIVypAYCh1fuw-ZEAQYAyABEgIuBfD_BwE ,
Tenker den er veldig lur når den IKKE er i bruk, men er den kanskje litt kantete og kronglete å bade babyen i? VI har jo badekar også.. Men tenker at det fort blir uforholdsmessig mye vann til den lille kroppen.. Samtidig som vasken blir noe liten igjen:bored: *Gruble*
 
Tenker den er veldig lur når den IKKE er i bruk, men er den kanskje litt kantete og kronglete å bade babyen i? VI har jo badekar også.. Men tenker at det fort blir uforholdsmessig mye vann til den lille kroppen.. Samtidig som vasken blir noe liten igjen:bored: *Gruble*
Vi har en sånn, og den er såpass liten og nett at det ikke er noe problem, man kommer til fra alle retninger. Den er ikke særlig stødig, men babyen skal jo uansett ikke sitte der alene.
 
Vi har sånn sammenleggbar Stokke-sak. Er fornøyd. Null pes å stue vekk/finne frem, passe størrelse til barn. Vi har sånn nyfødt-sete også. Det ble hyppig brukt med førstemann, tipper det kommer godt med denne gangen også.
 
Vi har en sånn, og den er såpass liten og nett at det ikke er noe problem, man kommer til fra alle retninger. Den er ikke særlig stødig, men babyen skal jo uansett ikke sitte der alene.
Vi har sånn sammenleggbar Stokke-sak. Er fornøyd. Null pes å stue vekk/finne frem, passe størrelse til barn. Vi har sånn nyfødt-sete også. Det ble hyppig brukt med førstemann, tipper det kommer godt med denne gangen også.
Nyfødtsete er ikke så dum ide.. Jeg bare så for meg at det var knot å holde babyen på en behagelig måte i og med at kantene var så rette og såpass høye..
 
Nyfødtsete er ikke så dum ide.. Jeg bare så for meg at det var knot å holde babyen på en behagelig måte i og med at kantene var så rette og såpass høye..

Vi har og stokke sin sammenleggbar, men brukte nesten aldri nyfødtsete, gikk helt fint å holde selv :) Syntes ikke det va knotete, og kantene er ikke så høye. Kjøpte en balje fra ikea først, men den ble solgt videre før den i det hele tatt ble brukt da den tok så stor plass, da den var både svær og høy. Eneste som er litt tricky med stokke sin er å finne rett teknikk når en skal helle ut vannet uten at en heller det ut over hele gulvet, da den "klapper litt sammen" hvis du bærer den feil :p Men den feilen lærer man isåfall av fort :p
 
Vi har og stokke sin sammenleggbar, men brukte nesten aldri nyfødtsete, gikk helt fint å holde selv :) Syntes ikke det va knotete, og kantene er ikke så høye. Kjøpte en balje fra ikea først, men den ble solgt videre før den i det hele tatt ble brukt da den tok så stor plass, da den var både svær og høy. Eneste som er litt tricky med stokke sin er å finne rett teknikk når en skal helle ut vannet uten at en heller det ut over hele gulvet, da den "klapper litt sammen" hvis du bærer den feil :p Men den feilen lærer man isåfall av fort :p
Jeg har den i dusjhjørnet og drar bare ut proppen i bunn :D
 
Ja, vi har altså også Stokke sin flexi-bath med nyfødtsete. Eller da vi kjøpte det var det ikke blitt Stokke enda, så tror det bare står flexibath på? 4-åringen bruker det faktisk fortsatt (uten nyfødtsetet da). Det begynner dog å bli bra trangt for han. Tipper vi bare bruker vasken de første ukene. Vi hadde lite bad i 2013, det er ikke stort det vi har nå heller og kun dusj. Så jeg elsker at det får plass ved siden av vaskemaskinen.
 
Vi har arvet en helt standard badebalje, men hadde nok kjøpt en sammenleggbar om vi skulle ordnet oss selv
 
Jeg har den i dusjhjørnet og drar bare ut proppen i bunn :D

Tenkte den tanken i starten jeg og, men det var så liten plass mellom dusjdørene så det var rett og slett ikke gjennomførbart :p har flytta nå, så satser på det blir litt enklere å ha det i dusjen denne gang :D
 
Stokke sin sammenleggbare er genial! Vi bruker den ennå til 3 åringen og har babysete til den første tiden :)
 
Hva da? :) jeg skal på ikea snart, trenger tips :)

Kjøpte stellekommode, en helt enkel en med plass til å lagre nevnte badebalje i nederse hylle ;p sengekant, madrass og overmadrass til senga, nattlampe, sengetøy, stellemadrass, og noen småting. Plukka med oss litt her og der :D
 
Back
Topp