badedrakt

mammalykke2

Forelsket i forumet
Noen som vet om hvor man kan finne badedrakt som ikke er alt for dyr? Jeg har sjekket HM, men de hadde ikke. Det er ikke andre gravdibutikker her i Tønsberg, så jeg må nok bestille på nett. Har funnet en, men den koster rundt 650 kr.. Syns det er litt dyrt med tanke på tiden som er igjen nå..

Vurderer den fra Ellos, men syns den var litt rar oppe..

På nelly.com har de badedrakter fra 249,- :)

Det er en sånn jeg er ute etter.. men de har den bare i S, og det blir nok litt lite..

Ah..det var dumt. Så ikke på størrelsene jeg..

Jeg er også på jakt etter en badedrakt, og synes det er veldig dyrt med de gravidbadedraktene.... Jeg kjøpte en vanlig en på nett, men den satt ikke noe fint i det hele tatt... så må vel bare kjøpe en gravidbadedrakt...legg gjerne ut en link hvis du finner en billig fin en :)

mammalykke2 skrev:
Det er en sånn jeg er ute etter.. men de har den bare i S, og det blir nok litt lite..

Den til 299 var i flere størrelser da. Men den var kanskje ikke like fin..?

Jeg prøvde å bestille badedrakt fra elles.no for et par uker siden, da jeg skulle trykke på siste knappen så jeg plutselig at det stod levering midt i mai (!) på badedrakta så jeg kansellerte ordren. Så følg i hvert fall godt med :)

Jeg bruker en vanlig badedrakt. Funker bra for min del:)

Har du prøvd denne? Litt vanskelig å se på bilde, men det ser ut som at det er halterneck på den..

Takk for tips forresten :)

H
Sandbakk skrev:

Sandbakk skrev:
Sjekk ut bebys.no :)

Og søk på badedrakt :)

D
OptimistHoppa skrev:
Jeg prøvde å bestille badedrakt fra elles.no for et par uker siden, da jeg skulle trykke på siste knappen så jeg plutselig at det stod levering midt i mai (!) på badedrakta så jeg kansellerte ordren. Så følg i hvert fall godt med :)

Det var bra du sa.. Hadde nesten bestemt meg for å bare kjøpe en derfra. Mai er jo litt sent :)

D
OptimistHoppa skrev:

Det var bra du sa.. Hadde nesten bestemt meg for å bare kjøpe en derfra. Mai er jo litt sent :)

Jeg brukte bikini da jeg var og badet med stingrays i vannet rundt Cayman Islands. Funket helt fint. Trenger ikke å tenke på at man må ha plass til magen nedi en kondomdrakt liksom ;p

Edit: Og om man tenker på sin egen størrelse, så er ikke jeg videre liten. I just don't care :)

mammalykke2 skrev:

D
OptimistHoppa skrev:

Kan jo være forskjell på levering utifra farge/str da. Jeg skulle bestille den stripete i 38.

Jeg har en helt enkel sort mamma-badedrakt fra hm som jeg kjøpte sist jeg var gravid, men det hjelper jo ikke så mye om de ikke  har nå. Men det jeg vil si er at jeg aldri brukte den, fordi jeg syntes bikini var så greit. Så hva med en bikini rett og slett?

Back
Topp