Badedrakt for gravide

pebbles

Gift med forumet
Har seriøse planer om å begynne å svømme noen ganger i uken, for å få opp kondisjon og bevegelighet til fødselen. I den forbindelse lurer jeg på om jeg må kjøpe badedrakt for gravide? Har igjen bare 3 mnd, og siden jeg ikke skal være gravid mer syntes jeg det er litt dumt å kjøpe noe jeg får brukt så kort tid! Men samtidig så vil jeg jo helst unngå å komme i svømmehallen med vanlig badedrakt, så sprekker den i det jeg hopper uti vannet f.eks! [:D] Noen som har erfaring med dette?

Badedrakt?? Er ikke det for gamle kjerringer det da Pebbles! Kan vel bruke bikini?? [:D]

ORIGINAL: fruluna

Badedrakt?? Er ikke det for gamle kjerringer det da Pebbles! Kan vel bruke bikini?? [:D]

Enig!!! Gå for bikini. Har ikke hatt badedrakt siden barneskolen jeg[;)]

Har faktisk sedd på Lindex,
badedrakt for gravide!
Den så helt ok ut...ville åsså ha foretrukket det fremfor bikini [8D]

ha ha, jo men så skal jeg svømme sammen med en haug med gamle kjærringer, siden jeg skal gjøre det på formiddagen! Og da må jeg ha badedrakt og badehette som matcher de jeg skal svømme med! [:D][:D] Nei seriøst, bikini blir for kaldt! Stakkars magen min, babyene kommer til å fryse ihjel hvis jeg bruker bikini!

BRUKTE BIKINI EG..

ORIGINAL: pebbles

ha ha, jo men så skal jeg svømme sammen med en haug med gamle kjærringer, siden jeg skal gjøre det på formiddagen! Og da må jeg ha badedrakt og badehette som matcher de jeg skal svømme med! [:D][:D] Nei seriøst, bikini blir for kaldt! Stakkars magen min, babyene kommer til å fryse ihjel hvis jeg bruker bikini!

He he jada bare tulla litt jeg.. Du får ta deg en runde i byen og se litt.. Lindex eller Hm har kanskje noen heftige utgaver [:D]
Syns jeg ser deg.. Fniiis..

Hi hi, du kan le du, men bare vent til jeg kommer om et par mnd, topp trent og med kondisjon på nivå med langrennlandslaget! [:D][:D] Noen som vet hvor jeg får tak i badehette da (helst ikke sånne med store blomster på..[:D])

Alle sportsbutikker selger badehetter!
Både de fylt med luft [:'(] og de tynne gummisakene....

Lykke til med treningen!

Hi hi, du kan le du, men bare vent til jeg kommer om et par mnd, topp trent og med kondisjon på nivå med langrennlandslaget! [:D][:D] Noen som vet hvor jeg får tak i badehette da (helst ikke sånne med store blomster på..[:D])

Ja sportsbutikker har badehetter!! Uten blomster [:)]
Leste i går kveld i en fødselsbok at det å føde kunne sammenlignes med å gå 5 mila.. Hmm da kommer jeg til å slite for å si det sånn.. Kollapser etter første kilometeren jeg [8|]

hahaha, kan du ikke like gjerne gå uten da, pebbles[:D] Du er fin som du er du, snuppa[;)]

Hadde aldri i livet gådd i noen bikini med disse strekkmerkene.. Ikke badedrakt heller for den saks skyld.. Siden jeg har strekkmerker langs hele bikinilinja også.. Men jeg vet at lindex har..

Ja fant du noe spennende i byen i dag da pebbles?? [:)]

Ja fant masse spennende, har brukt en formue! Men har ikke kjøpt badedrakt da![:D][:D]Har kjøpt masse klær til babyene, og jammen fant jeg litt til meg selv også.. Har også kjøpt sengetøy til babyene, både til vogndyner og sengedyner..
Verken HM eller lindex hadde badedrakter, har fått bestilt på en klesbutikk for gravide.. Koster flesk, men siden jeg skal gå fem mila x 2 (hvis det er så hardt å føde!) snart trengs det visst!

denne kroppen skal ikke inn i noen bikini eller badedrakt på et par mnd[:'(] vekk med 12 kg og vann i kroppen så skal jeg sprade igjen...

Da gjenstår det bare å ta turen til svømmehallen da,snuppa [;)][:D]

ORIGINAL: EmmaT

Så sporty av deg pepples .. jeg er imponert [;)]

takk takk, men jeg har nå ikke vært i svømmehallen enda! hi hi.. skal lage en skrytetråd den dagen jeg faktisk har vært der![:D][:D]

hihi! Det hadde vært så stilig med en badehette med store blomster, kan jo få matchende badedrakt til![:D]

Det fins jo mye stilige badedrakter også! Jeg har en fra Det lille badeunder??? Husker ikke hva det heter, men ingen kan komme å si at det er kjerring! [:D]

ORIGINAL: maritk

jeg gikk å svømte mye på morgenen før da jeg var i praksis. svømte i samme spor med ei som var gravid.. hihi... det gikk jammen ikke fort, å hu pusta å peste som en hval!!!! jeg svømte sikkert 3 ganger så fort som henne, på samme tida... hihi... hu lå liksom å plaska å fløyt

ikke meninga å le av gravide som svømmer, for jeg kommer til å bli en selv.. det så veldig deilig ut da ;)

ha ha, det er sånn jeg kommer til å bli det! Jeg peser bare jeg skifter stilling i sofaen så det blir nok heftig stønning i bassenget ja![:D]

Du er vektløs i vannet vet du, snuppa [:D] Men hvis du får lurt med deg gubben kan dere leke "Free Willy" [:D][:D][:D]

Back
Topp