Badedrakt eller bikini ?

Maritius

April 2013s nattdyr
VIP
JuniJubel2021
Juligull2021
Hva bruker dere? I svømmehallen? På stranda? :)

Alltid bikini.. Har en normal kropp, med bittelitt hengemage og litt strekkmerker :P Tror ikke jeg har brukt badedrakt siden barneskolen...

på stranda så er det bikini, for skal jo prøve og få litt farge på magen også, men hvis jeg skal på badeland eller lignende så er det badedrakt... samme hvis jeg bare skal ta en dukkert fra båten... så sant jeg ikke allerede er i bikini :)

Bruker ingen av delene :p

Bruker islamsk badedrakt populært kalt burkini

Googlet den, det ser jo ut som en slik uv drakt barna bruker.. Så da er det vel ikke mer tungt?
Blir som en kjempe lett våtdrakt nesten.
Har ihvertfall aldri hatt noe problemer med å bade i den :-) eller ligge på stranda for den saks skyld

Blir som en kjempe lett våtdrakt nesten.
Har ihvertfall aldri hatt noe problemer med å bade i den :-) eller ligge på stranda for den saks skyld

Nei var ikke ment frekt altså Shadow:)

Og angående uvdrakt til barn så har jeg aldri brukt en, så vet ikke hvordan dem er og ha på!;)

Nei var ikke ment frekt altså Shadow:)

Og angående uvdrakt til barn så har jeg aldri brukt en, så vet ikke hvordan dem er og ha på!;)
Skjønner at det er mer nysgjerrighet :-)
Vis du tenker deg en kjempe lett badedrakt bare heldekkende så vil det bli ganske lignende :-)

Bikini på stranden, og badedrakt i svømmehallen - men det er fordi jeg trener. Er det for bading og lek er det bikini.

Bruker badedrakt i innendørs badebasseng i Norge,ellers bikini på stranden og i utendørsbasseng på ferie:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Bikini på stranda (høøøyt liv på buksa). Badedrakt med rynker foran (skikkelig bestemor) i svømmebasseng :-)

Bikini, både i svømmehall og ute. Badedrakt synes jeg er pyton å ha på og nei, jeg har ikke modellkropp. Men det har jeg heller ikke i badedrakten..... Hater å gå i bikini/badedrakt, men av og til har man ikke noe valg.

Badedrakt eller tankini (er det det det heter? Sånn badetopp?) og shorts.
Viser aldri magen, er ikke noe fornøyd med den.

Back
Topp