badebleier

87milla

Betatt av forumet
libero har bare S 7-12kg....i bade bleier, de er for store på lille my. noen som veit om hvor jeg kan få tak i mindre svømmebleier?????

Kjøp en ordenlig en! Det gjorde jeg.. Bestilte fra bleieboden.no!

skriver for å se svar..........

M3rl0t skrev:
Kjøp en ordenlig en! Det gjorde jeg.. Bestilte fra bleieboden.no!

har sett på de... fine bleier :) men jeg trenger til i morgen.... blir litt liten tid så da må jeg kjøpe engangs bleier...

De har flere str. kjøpte medium 10-16kg i går jeg Så de hadde small også, men så ikke på vekta.

Apoteket har vel en type. Og så finnes det en type "little swimmers" (eller noe lignende) TROR de finnes i vanlige butikker. Mulig kanskje de finnes i mindre str...

Hmm... Fant bare ut at str S= 7-11kg. Men skal ikke si om de kanskje finnes i mindre. 

Bruk badebleie med badebukse/bleietruse utenpå?

Du får sikkert kjøpt badetruse i en svømmehall eller i en helt vanlig klesbutikk.

ringte badhallen og de hadde badebleier fra 3-6 kg så da får lille my bade i morgen :) men den nydelige badedrakten :):)

Min erfaring er at badebleien generelt er små i str. Og jeg har ikke store barn.

Jeg kjøpte badebleier i xs på rema 1000 en gang, ikke libero men little swimmers eller noe slikt. brukte de på tulla da ho var 3 små kg:)

Back
Topp