Badebleie??

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Om ungen ikke går på do, ja. Unger må gjerne bæsje når de kommer i vann. Er de ikke da trent til å holde seg blir det lite trivelig for de andre
Ingen av våre har noen sinne bæsjet hverken i basseng eller i sjøen :-p

Ser tydelig på mine før de må, så ikke noe problem det. Men har på det badebleie/uvdrakt på stranden uansett. Nakne får de være hjemme når de er litt mer skjermet. :)

Mine får ikke gå naken blandt folk. Og så er det ikke så delikat om barnet skulle bæsje der andre folk også skal være. Men hjemme bader de nakne om de vill :)

Mitt barn får aldri gå naken på stranden/ved basseng så hun har alltid brukt badetruse.

Badebleie i tøy frem til ett år, og etter det vanlig badetruse.

Hun bæsja på do fra ett års alder så bøsjeuhell i hav/basseng var aldri et dilemma.

Hvis barnet ikke er renslig synes jeg det skal ha på seg badebleie/badebukse. Det er ekstremt uhygienisk dersom barnet bæsjer i vannet der andre bader, har munnen under vann og tråkker rundt. Bæsjer et barn i et basseng må dette tømmes helt for vann så ikke baderne blir ecoli forgiftet.

da lillemann var ett så gikk han naken på stranda. Da bæsjer de oftest til fastetider, så hadde ganske kontroll på det. Hadde ett uhell, og da hadde vi bæsje pose, ikke noe bæsj her å der i det hele tatt :)

da han var baby og gikk på babysvømming så var det ikke lov med badebleie, da måtte vi ha en tynn stoff truse. om baby hadde bæsjet så er det mest gunstig å se det med en gang! om bæsjen blir liggende i badebleia infiserer det vannet.. bare lite tips om noen skal i badebasseng i sommer. ikke bruk badebleie,, det er u-hygienisk..

dessuten så syns jeg det er deilig at ungene får løpe og være nakne og fri på stranda. da går det helt fint med typ ett uhell iløpet av sommeren :)

Her liker ikke mine barn å bæsje andre steder enn hjemme. Det er ett problem da vi er på ferie, ute hele dagen osv. Så vi har aldri brukt badebleier ofte og synes det er bedre med en badetruse :)

Back
Topp