Badebalje

PiluttaPilutta

Elsker forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Ja.. hva anbefaler dere her da?
Har ikke store benkeplater eller vaskemaskin på badet, så ingenting å sette den på. Må vel enten ha en på stativ, eller så gjør jeg sånn som sist og setter meg på gulvet når jeg bader lille. Tror kanskje mannen vil foretrekke en på stativ da:hilarious:
 
Vi har fått et kombinert stellebord og badebalje. Aner ikke hvordan det vil fungere i praksis, men det er fin arbeidshøyde da.
 
Vi har ikke plass til stativ, så har Stokke Flexi Bath fra førstemann. Litt stress å ha det på gulvet/i dusjen/i badekar, men utrolig praktisk at det kan klappes sammen etter bruk :)
 
Vi har en sånn liten babybalje med stativ. Vi har MINI bad men får plass til d akkurat når vi holder på og så slår vi d sammen:happy:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20201005-080525_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20201005-080525_Samsung Internet.jpg
    15,3 KB · Visninger: 17
Vi har en balje på gulvet, synes det er mye tryggere enn på stativ. Dessuten kan den brukes lenger, balje kan de jo bruke i et par-tre år, mens har du en på stativ vil jo vekten avhenge til når du ikke kan bruke den lenger.
 
Vi har en balje på gulvet, synes det er mye tryggere enn på stativ. Dessuten kan den brukes lenger, balje kan de jo bruke i et par-tre år, mens har du en på stativ vil jo vekten avhenge til når du ikke kan bruke den lenger.

Enig. Jeg brukte baljen også til Lactacydbad etter forrige fødsel (satt med stumpen oppi :hilarious:), så multifunksjon her.
 
Vi har ikke plass til stativ, så har Stokke Flexi Bath fra førstemann. Litt stress å ha det på gulvet/i dusjen/i badekar, men utrolig praktisk at det kan klappes sammen etter bruk :)
Den jeg også har sett litt på, hvilken størrelse har dere da? Som det nevnes lengre ned her, så er det jo greit at baljen kan brukes i 2-3 år kanskje. Vi har ikke badekar så:)
 
Vi har en balje på gulvet, synes det er mye tryggere enn på stativ. Dessuten kan den brukes lenger, balje kan de jo bruke i et par-tre år, mens har du en på stativ vil jo vekten avhenge til når du ikke kan bruke den lenger.
Men stativene står vel ikke fast i baljen? Men kanskje baljene er små når man har de på stativ?:hilarious: Må innrømme at jeg har sett lite på badebalje, kom plutselig på at det må jeg kanskje ha:p Sist hadde jeg en balje som sto på gulvet og inni dusjen da hun kunne sitte selv. Går nok for det, fungerte jo egentlig veldig greit:) Enig i at baljen burde kunne brukes i et par-tre år:)
 
Men stativene står vel ikke fast i baljen? Men kanskje baljene er små når man har de på stativ?:hilarious: Må innrømme at jeg har sett lite på badebalje, kom plutselig på at det må jeg kanskje ha:p Sist hadde jeg en balje som sto på gulvet og inni dusjen da hun kunne sitte selv. Går nok for det, fungerte jo egentlig veldig greit:) Enig i at baljen burde kunne brukes i et par-tre år:)
Det finnes sikkert mange varianter, noen er jo under stellebordet og henger fast der. De kan man ikke bruke lenge i hvert fall, men sikkert veldig grei de første ukene om man har vanskelig for å bøye seg. Vi har badet babyene i vasken de første ukene, er jo ikke så ofte de skal bade da heller. :)
 
Det finnes sikkert mange varianter, noen er jo under stellebordet og henger fast der. De kan man ikke bruke lenge i hvert fall, men sikkert veldig grei de første ukene om man har vanskelig for å bøye seg. Vi har badet babyene i vasken de første ukene, er jo ikke så ofte de skal bade da heller.
Det er jo egentlig kjempelurt ja, å bade i vasken. Som du sier så er det jo ikke mye bading i starten så. Blir ikke stellebord med integrert balje, blir nok mest sannsynlig bare en balje som vi kan sitte ved siden av.
 
Den jeg også har sett litt på, hvilken størrelse har dere da? Som det nevnes lengre ned her, så er det jo greit at baljen kan brukes i 2-3 år kanskje. Vi har ikke badekar så:)

Vi har den lille. Treåringen passer fortsatt i den, så for vår del er den stor nok til vårt bruk :)
 
Vi har den lille. Treåringen passer fortsatt i den, så for vår del er den stor nok til vårt bruk :)
Det var egentlig veldig grei informasjon, tenkte litt på om vi kanskje måtte gå for den største sånn at vi kunne bruke den lengre. Men da skjønner jeg jo at det kanskje ikke er nødvendig:)
 
Back
Topp