Badebalje

Aprilbaby

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Har brukt stellebord med badebalje i, den begynner nå å bli for liten for vår 3 mnd ert, blir bare liggende å sparke og dermed slår hodet i kanten hehe. Noen spm har tips til en god badebalje?

Vi har denne badebaljen fra barnas hus. Syntes at den var alt for stor i starten og angret på at jeg hadde kjøpt den, men nå er jeg veldig fornøyd. Har en stor gutt på tre mnd som har god plass i baljen og stativet er veldig stabilt. ImageUploadedByBV Forum1438182658.544911.jpg

ååhh.. det visste jeg ikke! fikk bare anbefalt det jeg ..
Jada. Har det jeg og.. men de er litt små nå før barnet sitter selv ;-) men greit for oss siden vi har så lite bad nå før vi får pusset opp kjellern :-)

Vi har Flexibath til ettåringen. Brukt det siden han var 5-6 mnd, for da kunne han sitte mens vi holdt ham. Nå sitter han selv, og stortrives med å plaske og leke i det! :) Også står det støtt. Han har klatret ut av og oppi igjen uten at det har rikket på seg.. ;)

Vi bruker en plastkasse fra claes olson, oppi badekaret funker det også, til hun blir stor nok til å bade ordentlig i badekaret

Vi har flexibath, men den er liten ja.. Blir nok bedre når hun kan sitte selv :) Hvis du skal kjøpe en ny badebalje, ville jeg valgt noe annet enn flexibath :)

Vi har ett som man kan trykke sammen, ikke disse sammenleggbare fra Stokke. Men med bein osv :) har plass enda, så tenker han kan sitte før han er for stor for dette :)

Back
Topp