Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07
Mener du en sånn som denne:
Isåfall så er det Baby Dan, og denne typen finnes med termometer og i andre farger!!
Jeg ska kjøpe en slik i turkis, med badetermometer!!
ORIGINAL: tyren81
ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07Hvor mye koster en sånn da?Går det an å bestille på nettet tro?[8|]
Mener du en sånn som denne:
Isåfall så er det Baby Dan, og denne typen finnes med termometer og i andre farger!!
Jeg ska kjøpe en slik i turkis, med badetermometer!!
ORIGINAL: ~Fiorellina~
Her har vi en ganske enkel IKEA balje
- kommer vel til å ha den oppå stellebordet i begynnelsen, og så etterhvert som Lilleknøtt blir større så får hun ha baljen inni dusjkabinettet sånn som broren har nå[:)]
ORIGINAL: frøken myHihi - det hadde vi med førstemann - bygde bad i kjelleren til foreldra mine for anledningen (bodde der til småen var 8mnd) og da la vi like godt inn en SVÆR vask på badet, og med sånn "kjøkkenkran"[:D] hihi..
ORIGINAL: ~Fiorellina~
Her har vi en ganske enkel IKEA balje
- kommer vel til å ha den oppå stellebordet i begynnelsen, og så etterhvert som Lilleknøtt blir større så får hun ha baljen inni dusjkabinettet sånn som broren har nå[:)]
litt sånn som me har plana om det. har en gigantisk vask som skal gjere nytta fram til då.
ORIGINAL: majasj86
her blir det slik balje som er inne i stellekommoden første tiden og så snart vi har fått inn vår nye steamdusj med boblebad får prinsessa få en plass der hehe med slik holder for babyer[8D][:D]
ORIGINAL: Pivi
ORIGINAL: majasj86
her blir det slik balje som er inne i stellekommoden første tiden og så snart vi har fått inn vår nye steamdusj med boblebad får prinsessa få en plass der hehe med slik holder for babyer[8D][:D]
Høres herlig ut!
Ikke dumt med slik stellekommode heller nei.. Har du noen forslag på type eller?[:)]
ORIGINAL: tyren81
Hvor mye koster en sånn da?Går det an å bestille på nettet tro?[8|]