Badebalje

Pivi

Elsker forumet
Jeg vet jeg har sett badebalje der man kan kjøpe et stativ til... Noen som vet?

Jeg har badebaljen men ikke stativet. Kjøpte det på Baby Shop

Vet du hvilket "merke" det er? Har ike BabyShop her i byen[8|]

Mener du en sånn som denne:

Isåfall så er det Baby Dan, og denne typen finnes med termometer og i andre farger!!
Jeg ska kjøpe en slik i turkis, med badetermometer!!

ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07

Isåfall så er det Baby Dan, og denne typen finnes med termometer og i andre farger!!

Denne har de også på babyshopen. Jeg har kjøpt den[:D] Bare i blå da hihi

Baby comfort har de det.

Hvor mye koster en sånn da?Går det an å bestille på nettet tro?[8|]

ORIGINAL: tyren81

Akkurat en slik en ja!![:)] Skal sjekke på en av babybutikkene her..vet at de har BabyDan hvertfall[:)] Takk!

Her har vi en ganske enkel IKEA balje

- kommer vel til å ha den oppå stellebordet i begynnelsen, og så etterhvert som Lilleknøtt blir større så får hun ha baljen inni dusjkabinettet sånn som broren har nå[:)]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

- kommer vel til å ha den oppå stellebordet i begynnelsen, og så etterhvert som Lilleknøtt blir større så får hun ha baljen inni dusjkabinettet sånn som broren har nå[:)]

litt sånn som me har plana om det. har en gigantisk vask som skal gjere nytta fram til då.

ORIGINAL: frøken my

ORIGINAL: ~Fiorellina~

litt sånn som me har plana om det. har en gigantisk vask som skal gjere nytta fram til då.
  Hihi - det hadde vi med førstemann - bygde bad i kjelleren til foreldra mine for anledningen (bodde der til småen var 8mnd) og da la vi like godt inn en SVÆR vask på badet, og med sånn "kjøkkenkran"[:D] hihi..

her blir det slik balje som er inne i stellekommoden første tiden og så snart vi har fått inn vår nye steamdusj med boblebad får prinsessa få en plass der hehe med slik holder for babyer[8D][:D]

ORIGINAL: majasj86

her blir det slik balje som er inne i stellekommoden første tiden og så snart vi har fått inn vår nye steamdusj med boblebad får prinsessa få en plass der hehe med slik holder for babyer[8D][:D]

Høres herlig ut!
Ikke dumt med slik stellekommode heller nei.. Har du noen forslag på type eller?[:)]

ORIGINAL: Pivi

ORIGINAL: majasj86

Høres herlig ut!
Ikke dumt med slik stellekommode heller nei.. Har du noen forslag på type eller?[:)]

vi bestiller på babydreams.no (sarpsborg) og de ser ut som en helt vanlig kommode men er utstyrt til små nurk hehe[:)] synes de virker veldig greie og du kan legge bleier,klær,håndkle ja alt mulig nesten i skuffene så du har dei rett ved deg når du skifter på eller bader nurke[:D]
koster 1990kr men vi får litt avslag siden vi bestiller en god del derifra.. de er veldig snill med pakkepris,bare å si hva du vil ha så gir han deg en pris[:D] ellers har de jo på babycomfort,brio +++
jeg syns absolutt det er verdt pengene da,hehe

ORIGINAL: tyren81

Den jeg har sett, koster ca 800 kr for stativet og baljen... Er ikke ille det!!

Back
Topp