badebalje og badestol

elina_

Forelsket i forumet

 
Er det noen som bruker slik badestol i badebaljen? Fornøyd? Hvor lenge kan babyen bruke den? Vi har bare brukt badebalje og holder henne, men nå begynner hun å bli så aktiv og vanskeligere å holde, og det er nå en god stund til hun kan sitte selv, hun er 4 1/2 mnd. nå.
Er det for seint å begynne å bruke en slik en?
 
 
ORIGINAL: elina_



Er det noen som bruker slik badestol i badebaljen? Fornøyd? Hvor lenge kan babyen bruke den? Vi har bare brukt badebalje og holder henne, men nå begynner hun å bli så aktiv og vanskeligere å holde, og det er nå en god stund til hun kan sitte selv, hun er 4 1/2 mnd. nå.
Er det for seint å begynne å bruke en slik en?


detter lurer jeg også på, men hvor får man kjøpt et slikt sete?
dytter for denne 
 
ORIGINAL: Eli:D

Har tenkt å kjøpe et slikt sete jeg også..snuppa har jo blitt alt for stor til badebalja vi har nå..så er hun jo forlita til å sitte selv!+ at d ha vært godt å bruke to hender når jeg bader henne![:)]

Men hvor kan d kjøpes?[:)]

 
Har sett at de selger slike på babybutikken her iallefall, og på nettet også på http://www.deal.no/kategori.cfm?kid=5062. Aner ikke hva den koster på babybutikken.
 
eg har et lignande,d e sjempe greit å legge han oppi der.. ser han isje så godt den tingen,men han elsker å ligge oppi den. sjøpte den her inne som eg bor,men den butikken har lakt ner nå.
 
Slike kan brukes til ca 6mnd..
Vi har slik til Ida og hun hopper snart utav hele greiene fordu hun er helt vill..
Jeg har en slik stol hun kan sitte i og har tenkt å bruke den snart..er jo ikke så lenge hun bader og det er jo det samme om hun sitter på fanget mitt eller i den stolen i 5-10min..
 
Vi har brukt sånn badestol, men Robin har begynt å reise seg opp av den når han bader - så syns det bare blir pes å bruke den. Må jo hele tiden bruke en arm til å holde på han, så da er det like greit uten syns jeg
 
ORIGINAL: Ida11.07.07

Slike kan brukes til ca 6mnd..
Vi har slik til Ida og hun hopper snart utav hele greiene fordu hun er helt vill..
Jeg har en slik stol hun kan sitte i og har tenkt å bruke den snart..er jo ikke så lenge hun bader og det er jo det samme om hun sitter på fanget mitt eller i den stolen i 5-10min..

 
Det er jo sant ja[:)] Blir så fort stor de små gulla våres, snart er de jo 6 mnd[;)]
 
ORIGINAL: Mikke

Vi kjøpte en stol som man kan sitte i til førstemann. Disse er vel beregnet på litt større barn som klarer å holde ryggen sitt litt mer selv, men vi fant ut at det var lettere å bade han uten stol. Vi bare la han i badekaret med litt lite vann i.
(men ga bort stolen til ei venninne og hun syntes den var helt super)




På esken står det at slik stol kan brukes fra 6mnd!
Fås kjøpt i alle babyutstyrs forretninger..
 
Så en slik på Brio her om dagen til 249 kr. Hadde egentlig lyst på en slik, men den så ikke så stor ut. Ville ikke prøvd å bruke den etter at bebis er 6 mnd tror jeg...
 
Back
Topp