LineMerethe
Gift med forumet
Noen som har erfaringer med denne? Skal på IKEA neste uke, og siden Ida Emilie begynner å vokse fra baljen i stellebordet tenkte jeg kanskje å kjøpe denne. Minuset er jo at den ikke har propp..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: inamaria
her er den for liten til at marcus kan "ligge" i den, så jeg har gitt den opp. han plasker så fælt. kan heller bruke den mer når han blir rundt ett år. nå bruker vi et badesete fra barnas hus, for å sete i dusjen. genialt [:D] tenkte en periode å kjøpe sånn spisestol som de har på ikea for å bruke i dusjen, for det har de i pirbadet (badeland)
ORIGINAL: Tove81
ORIGINAL: inamaria
her er den for liten til at marcus kan "ligge" i den, så jeg har gitt den opp. han plasker så fælt. kan heller bruke den mer når han blir rundt ett år. nå bruker vi et badesete fra barnas hus, for å sete i dusjen. genialt [:D] tenkte en periode å kjøpe sånn spisestol som de har på ikea for å bruke i dusjen, for det har de i pirbadet (badeland)
vi bruker og ett sånt badesete, helt genialt ja! men bare at vi har den i baljen... funker helt supert for det meste, det eneste er at lillegutt har begynt å reise seg opp da i fra stolen.. men føler meg i alle fall litt tryggere når han sitter i stolen sin i det minste [;)]