Badebalje fra IKEA

LineMerethe

Gift med forumet

Noen som har erfaringer med denne? Skal på IKEA neste uke, og siden Ida Emilie begynner å vokse fra baljen i stellebordet tenkte jeg kanskje å kjøpe denne. Minuset er jo at den ikke har propp..

den er helt grei... eldstemann brukte den kjeeempelenge, sånn opp til 4 år lenge...hehe... men den er vel ikke sånn veldig lang, hvis du tenker å legge henne bakover for å vaske håret? eller er den d....?

Synes den blir forliten alt nå. Var å kjøpte ny i går på Coop obs. Stoooor med propp. 199 kr. Har samme balje på Europris også.

Baljen skal ikke bæres, den får plass inne i dusjen og er bare en sånn midlertidlig løsning før vi får ferdig det nye badet vårt..

Jeg får tenke litt på det. Har sett den på Europris, og har fått endel av de i retur da jeg jobbet der[:'(][8|]

Vi har den, og den funker bra for oss[:)]
Jeg har ikke savnet noe propp på den for den står inni dusjen, så vi bare heller ut vannet der. Enkelt og greit[;)]

jeg hadde den, men jeg byttet den ut med en sånn fra coop obs fordi at den sittestolen som jeg bruker i den ikke passer i den ikea baljen.. men hvis hun ikke skal bruke sånn stol så går det helt fint å bruke den midlertidig ja [;)]

her er den for liten til at marcus kan "ligge" i den, så jeg har gitt den opp. han plasker så fælt. kan heller bruke den mer når han blir rundt ett år. nå bruker vi et badesete fra barnas hus, for å sette i dusjen. genialt [:D] tenkte en periode å kjøpe sånn spisestol som de har på ikea for å bruke i dusjen, for det har de i pirbadet (badeland)

ORIGINAL: inamaria

her er den for liten til at marcus kan "ligge" i den, så jeg har gitt den opp. han plasker så fælt. kan heller bruke den mer når han blir rundt ett år. nå bruker vi et badesete fra barnas hus, for å sete i dusjen. genialt [:D] tenkte en periode å kjøpe sånn spisestol som de har på ikea for å bruke i dusjen, for det har de i pirbadet (badeland)

vi bruker og ett sånt badesete, helt genialt ja! men bare at vi har den i baljen... funker helt supert for det meste, det eneste er at lillegutt har begynt å reise seg opp da i fra stolen.. men føler meg i alle fall litt tryggere når han sitter i stolen sin i det minste [;)]

ORIGINAL: Tove81

ORIGINAL: inamaria

her er den for liten til at marcus kan "ligge" i den, så jeg har gitt den opp. han plasker så fælt. kan heller bruke den mer når han blir rundt ett år. nå bruker vi et badesete fra barnas hus, for å sete i dusjen. genialt [:D] tenkte en periode å kjøpe sånn spisestol som de har på ikea for å bruke i dusjen, for det har de i pirbadet (badeland)

vi bruker og ett sånt badesete, helt genialt ja! men bare at vi har den i baljen... funker helt supert for det meste, det eneste er at lillegutt har begynt å reise seg opp da i fra stolen.. men føler meg i alle fall litt tryggere når han sitter i stolen sin i det minste [;)]

syns det er så kjekkt, for Marcus kan sitte naken i setet utenfor dusjen mens jeg dusjer, så tar jeg han inn når jeg selv er ferdig [:)] så når han er ferdig hiver jeg bare et håndkle rundt meg selv mens jeg tørker og ordner han [:)] effektivt [:)]

Vi har en blå badebalje fra Ikea, regner med det er samme størrelse, og det går helt fint.
Storebror på 115cm og 5 år klarer fremdeles å sitte oppi baljen i dusjen og leke. Til jentene står den ikke dusjen siden det blir for trangt hvis vi begge skal være ved siden av baljen, men det går greit å få den inni for å tømme den ut..

Vi har den og er fornøyd med den[:)] Vi har borret hull i bunnen og satt i topp[8D] Men det går jo fint an å bare velte den over til siden for å tømme ut vannet når den står i dusjen[:)]

Jeg kjøpte badebalje fra Coop Obs til 69 kr. Den er det propp i, og det er plass til min 2,5 åring og Jonah oppi den samtidig. Jonah sitter i sånn badesete som får god plass nedi der. Det er høye kanter på den også, sånn at det ikke spruter vann overalt når han plasker. Genial! [:)]

Back
Topp