Bade

seilø

Glad i forumet
vet vi skal vente i ca 6 uker før vi skal/kan bade, men er det nødvendig hvis vi har sluttet å blø???
syns det er lenge å vente i 3 uker til [;)]

Da mener jeg bade i havet ikke i badekar[;)]

Det er vel pga infeksjonsfare, at det fortsatt er veldig åpent / ikke grodd helt,at vi ikke skal bade...Ring å hør med legen din da vel, det er ikke "regler uten unntak" vettu..[:D]

Jeg har også kjempelyst å bade.. men er litt redd for brystbetennelse, da - har et åpent sår på ene puppen, så jeg må vel bare vente til neste sommer[:(]

andre sommeren jeg ikke får bada pga amming[:'(]  Neste år skal jeg IKKE amme - iallefall ikke noe fullamming[;)][8D]

Man kan vel bade om man ikke har sår på brystene? Iiiiiik, ikke si at man ikke kan bade så lenge man ammer?? [&:]

Jeg har bada og det var deilig å få kjølt seg ned litt [8D] Blør ikke noe nå lenger da [:)]

Etter Adrian var født badet jeg i sjøen etter litt under 2 uker fødsel, og det gikk veldig fint [:D]

jeg badet når jeg ammet hu første men hun var født i februar så når sommeren kom så var hun stor nok til å bade selv.
blør litt enda det er ikke mye men jeg håper det snart tar slutt, vi skal sette ut båten til uka. skal da ut på vannet og sånt, trenger litt avkjøling da[;)]
Får ringe å høre med legen eller helsestasjonen da.

fiorelina du kan jo bade selv om du ammer, trenger ikke å fa brystbetennelse av det, får håpe såret gror snart, smør litt salve på. kanskje det hjelper[;)]

ORIGINAL: jealie25

Man kan vel bade om man ikke har sår på brystene? Iiiiiik, ikke si at man ikke kan bade så lenge man ammer?? [&:]

Jeg har åpne sår på ene sia[:'(]- pluss at jeg fryser veldig lett på "meieriene"[&:] - derfor er det jeg ikke tør å bade[8|][:(]

ORIGINAL: seilø

jeg badet når jeg ammet hu første men hun var født i februar så når sommeren kom så var hun stor nok til å bade selv.
blør litt enda det er ikke mye men jeg håper det snart tar slutt, vi skal sette ut båten til uka. skal da ut på vannet og sånt, trenger litt avkjøling da[;)]
Får ringe å høre med legen eller helsestasjonen da.

fiorelina du kan jo bade selv om du ammer, trenger ikke å fa brystbetennelse av det, får håpe såret gror snart, smør litt salve på. kanskje det hjelper[;)]

Har prøvd både lufttørking og salve - hver for seg - og begge på en gang..
Fått beskjed om å passe veldig godt på å ikke få noe i såret fordi det kan gi BB..[&:]

Førstemann var jo født i Januar - men i fjor sommer var det ikke så varmt, så da ble det ikke noe bading fordi jeg var redd for å fryse på meieriene, og fordi vi holdt oss mye i skyggen med lillemann uansett[;)]

ORIGINAL: seilø

vet vi skal vente i ca 6 uker før vi skal/kan bade, men er det nødvendig hvis vi har sluttet å blø???
syns det er lenge å vente i 3 uker til [;)]

Da mener jeg bade i havet ikke i badekar[;)]
  Hei jeg er bare å snoker litt[;)] jeg slutter og blø etter 4 uker og var på kontroll etter 8 uker å enda da vår det sårt innvendig å så selv om du ikke blør er d ikke sikkert alt er helt normalt og d er jo pga bakterier å sånn du ikke bør gjøre d så jeg har ville ventet noen uker for sikkerhets skyld[;)]

Jeg er heldigvis ingen badenymfe så det savnet har jeg ikke ...
Dessuten passer jeg jo ikke badetøyet mitt (eller noe annet tøy) [&:]
Blir jeg for heit får mannen min bare avkjøle meg med hageslangen ...iik[8D]

vi skal sette ut snekka i morgen. og så fint som været er her nå. jenta mi på 2 elsker å bade.kan ikke gå en hel sommer uten å bade da "dør" jeg[8D] , jeg elsker å bade også[;)]
skal til legen om 3 uker så da bør det være bra[:@] [;)]

Back
Topp