Bade!

Theeea

Blir kjent med forumet
Nå er det litt over 5uker siden fødsel, med keisersnitt. Og jeg har så lyst til å bade ute!! Jeg blør ikke mer, så renselsen er nok ferdig.
Hva tenker dere? Kan jeg ta et bad i vannet? :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

ammer du? Jeg fikk beskjed av jordmora på sykehuset at det ikke var veldig lurt å bade i kaldt vann hvis man ammet, pga brystbetenelse!
Hvis ikke er det nok bare å kjøre på og nyte det :)

Jeg hadde lyttet til kroppen:)
Hvis du føler at ting er "på stell" der nede hadde jeg tatt meg et bad etter 5 uker.
Infeksjonsfaren er vel minimal nå...

ang kaldt vann og amming: jeg bada i går, kvia meg ett par timer , men jeg kokte, så måtte ta en dukkert :P gikk bra, men passa på å klemme ut vannet fra bikinioverdelen ordentlig, så tørka den med en gang.. :)

ang kaldt vann og amming: jeg bada i går, kvia meg ett par timer , men jeg kokte, så måtte ta en dukkert :P gikk bra, men passa på å klemme ut vannet fra bikinioverdelen ordentlig, så tørka den med en gang.. :)

Ja, jeg bytta til bh med en gang. Ikke gira på betennelse. Så var kjapp med å tørke og ta på tørr bh.

Jeg legger i tillegg i ammeinnlegg i bambus rett etter å ha badet + tørket brystene. Så blir de varme, tørre og behagelige igjen uten å bli for varme.

Her er det akkurat 1 mnd siden snuppa ble født og blør litt ennå :(. Hadde badet hvis ikke. Brystbetennelse har jeg ikke hatt med noen av mine tre.

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Jeg bada i går, så deilig! Bytta til bh med ammeinnlegg i ull og en lett jakke over med en gang jeg var oppe, det var varmt, klamt og overskya, så ingen sol til å varme oss opp igjen...

Back
Topp