Bade?

jealie26

Gift med forumet
Kan man bade hjemme i sitt eget badekar nå? Eller er det sånn at det ikke skal gjøres lenger? Har hørt så mye forskjellig.....

Jeg bader og kommer til å fortsette med det!!!

Har hørt at det er greit jeg så lenge slimproppen er inntakt ...Men det er så mange motstridende beskjeer ang. det så jeg blir litt forvirra [8D]

eg har hørt atte d e heilt ufarlig å bade...

ORIGINAL: Tussi75

Har hørt at det er greit jeg så lenge slimproppen er inntakt ...Men det er så mange motstridende beskjeer ang. det så jeg blir litt forvirra [8D]

Det er det jeg har hørt også..

Jeg fant nettopp dette......

Spørsmål:
Er det helt ufarlig å bade i badekar???

Svar:
Svar: Før i tiden fikk gravide beskjed om at de ikke måtte bade i badekar 6 uker før og 6 uker etter fødsel. Noen har kanskje også fått høre at de ikke måtte bade i badekar i det hel tatt. Grunnen var nok infeksjonsfare.
I dag sier vi selvfølgelig ikke dette. Bader du i ditt eget badekar som er godt rengjort, er du helt trygg. Vil du være ekstra hygienisk kan du vaske ”stumpen” før du går oppi vannet. Nyt badet!
Hilsen Monica

Jippiiiii...da går jeg å tar meg et bad [:D][:D] Jeg som har holdt meg unna det i et par uker nå....så teit jeg er, hehe....

jeg badet i badekaret hele tiden i graviditeten med hun første (hadde gjort det denne gangen og, men har ikke badekar lengre)... det eneste jeg har hørt er at det er ikke så lurt å sitte altfor lenge pga overopphett greier... 

Jeg trodde det var på offentlig bad man ikke skulle reise etter slimproppen hadde gått .. pga infeksjonsfaren ..
bad hjemme i badekaret skader vel ikke [:D]

jm sa at vi bare kunne bade. Noen føder jo i vann også. Jeg spurte siden vi skal leie en leilighet med basseng og boblebad helga 3-5 mai. Jeg kunne bare svømme i bassenget og bade så mye jeg ville så lenge jeg ikke blødde. men offentlig bad skal man holde seg unna

Du skal holde deg unna boblebad og felles bad er det eneste jeg har fått høre[;)]

signerer
ORIGINAL: Godemine

Jeg trodde det var på offentlig bad man ikke skulle reise etter slimproppen hadde gått .. pga infeksjonsfaren ..
bad hjemme i badekaret skader vel ikke [:D]

ORIGINAL: Pastella

Jeg bader og kommer til å fortsette med det!!!

Jeg og!![;)]

man har jo badekar på føden. 

Back
Topp