Bade ute

Brennlotto

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vårspirene 2021
Kan de små både ute i sommer? Det er jo uhorvelig varmt. Lurer både på basseng og i sjø/ferskvann. Vi skal også til Syden om en måned (lille er da 3.5 mnd). Har eget basseng der og bør rett ved sjøen. Kan hen både litt der eller er det ikke forsvarlig?
 
Til meg sa helsesøster at det var altfor kaldt i sjøen til at min lille skulle bade, men dette var jo ikke under disse ekstreme varmeperiodene da. Dessuten er min bare to måneder og jeg tror egentlig at man vil få ulike svar utifra hvem man spør og at man egentlig må kjenne litt på det selv:)
 
Vår er definitivt ikke moden til å bade ute. Her ble det krise da badetemperaturen i karet var på 36, ikke 37 som vanlig.. mora har nå lært at badekaret ikke er stedet for forsiktig nedkjøling i varmen :p
 
Vi skal til Kreta neste mnd, mini er da litt over 3 mnd. Kommer til å ha han med meg både i sjøen og i bassenget for å avkjøle, men i havet her oppe i nord nei det skjer ikke.
 
Vi har vært på ferie i Italia må med basseng som var ca 27 grader. Frøkna her likte godt å dyppe tærne i vann men så at hun ikke likte så mye mer. Men så var hun kun 2 mnd.

Var i USA med eldste når han var 3.5 mnd og han badet i både basseng og havet. Var ikke lenge av gangen men han elsket det.

Så bare prøv og se det an...
 
Her blir det bading for nedkjøling. Forløpig kun basseng på ca 29 grader. Bedre med kjappe bad enn overopphetet baby. Både i sjø i Norge har ikke baby bader i, fordi behovet ikke er har vært der ennå.
 
Vår er definitivt ikke moden til å bade ute. Her ble det krise da badetemperaturen i karet var på 36, ikke 37 som vanlig.. mora har nå lært at badekaret ikke er stedet for forsiktig nedkjøling i varmen :p

Mistenker at det ville blitt krise her også med bading i vann som ikke holder 37 grader. Så det blir nok ingen bading i basseng før vi evt prøver oss på babysvømming til høsten. Og ikke utendørs før til neste år. Men om babyen min hadde likt det, hadde jeg sikkert dyppa kroppen hans nedi et basseng eller en varm sjø ei kort stund om det var veldig varmt ute :)
 
Vår er definitivt ikke moden til å bade ute. Her ble det krise da badetemperaturen i karet var på 36, ikke 37 som vanlig.. mora har nå lært at badekaret ikke er stedet for forsiktig nedkjøling i varmen :p

Sånn er det her også! Han «holder pusten» og kikker på meg som om jeg er klin kokos! :p
 
Back
Topp