Bade ute i varmen

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Ikke at man skal klage på varmen alltså men guuuud hvor varmt det er[emoji28] 30g i skyggen her idag. Og det merkes på lillemor stakkar. Er jo så varmt til henne.
Lar dere ungene bade ute i evt stamp/barnebasseng på verandaen? Jeg har så lyst å få i et lite basseng å sette inni uv-teltet mn er så usikker på om dette er «innafor» [emoji3]
 
Det har jeg tenkt å gjøre. Hun har det så ubehagelig i denne varmen at jeg får helt vondt!

I går kveld tok vi oss ett kjølig bad i badekaret, og hun var superfornøyd etterpå [emoji173]

..ikke iskaldt vann såklart, men lunket/kroppstemperert ;)
 
Har jeg tenkt til å gjøre også. Han likte ikke 38 grader ute for et par uker siden, men mulig han er varmere nå.
Tenker kanskje å bade han inne i lunkent vann ja :)
 
Jeg elsker dette forumet altså, jeg satt akkurat å lurte på dette og her finner jeg svar med en gang! Vi har basseng med uv-telt, men i dag er siste godværsdagen vår så jeg tar det ikke frem. Når neste godværsbølge kommer skal jeg ta det frem med en gang.
 
Har vurdert å sette ut badestampen idag ja [emoji4] dro på stranda i stedet, for der var det litt mer vind. Litt for kaldt i vannet der, til at jeg ville ha mini i vannet men.. vurderer å kjøpe sånn badebasseng med sånn UV-tak på. Så de hadde tilbud på et sånt på barnas hus i går kveld, men glemte selvfølgelig å bestille :p
 
Vi har allerede badet lille i basseng med UV-telt :joyful: Stor stas!
 
Ååå så godt å høre vi er flere som tenker det samme[emoji3]
Hadde ikke bassend idag så vi tok rettå slett ei bøtte med lunka vann uttpå verandaen[emoji23][emoji23] Lenge sia jeg har sett lille så fornøyd[emoji119]

Sånne basseng med uv-tak.. hvor kjøper dere de hen? Hørtes jo helt genialt ut de da[emoji3]
 
Vi har "vasset " i sjøen og han likte det veldig godt, så jeg skal definitivt få tak i et lite plaskebasseng.
Mener jeg har sett de har slike basseng med tak på jollyroom.no.
 
Hadde første utebad i plaskebasseng idag. Stor stas. Plasserte det under parasollen i Hagen.
 
Lillemann badet på stranden i går. :)
 
Back
Topp